پیام سازمان سنجش خطاب به مجلس: لطفا تحقیق کنید!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینسازمان سنجش آموزش کشور پس از موافقت 1400 نماینده مجلس شورای اسلامی امروز 28 تیرماه با بررسی مجلس شورای اسلامی ، توضیحاتی ارائه داد.

در این بیانیه آمده است: “سازمان سنجش آموزش کشور ، با بیش از 53 سال سابقه ، مسئولیت ارزیابی و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و م institutionsسسات آموزش عالی کشور را دارد.

وی در خلال این فعالیت و پیاده سازی با ایجاد یک سیستم م effectiveثر و روشهای علمی سنجش ، سنجش و ارزیابی دانش داوطلبان ورود به آموزش عالی در مقاطع مختلف تحصیلی ، سعی در انجام این کار به بهترین شکل ممکن داشت آموزش و توزیع فرصت های آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی عالی کشور و این سرویس که از دید عموم مردم پنهان نمانده است ، نامزدها را از نیازمندترین دانشگاه ها به بهترین دانشگاه های کشور هدایت می کند.

در سالهای اخیر ، به دلیل افزایش تعداد متقاضیان پذیرش در دانشگاهها و م institutionsسسات آموزش عالی ، اندازه گیری و اندازه گیری اهمیت بیشتری یافته و حساسیت جامعه افزایش یافته است.

سازمان سنجش آموزش کشور ، گرچه حساسیت و اهمیت این سازمان را درک می کند ، اما با در نظر گرفتن شفافیت کامل در تمام زمینه های کاری این سازمان و شفافیت اسناد مالی در کلیه دوره های مدیریت ، آمادگی کامل برای هر موسسات تحقیقاتی و بازرسی. زمینه امتحانات ، نحوه انجام ، آزمون ها و جامعه تعاونی برای خدمات آموزشی کارکنان سازمان برای ارزیابی آموزش در کشور را اعلام می کند.

“این فرصتی عالی برای نمایندگان و سایر نهادهای نظارتی است تا در مورد برخی از تلاشهای دشوار کارکنان افراد در این سازمان اطلاعات کسب کنند.”

بیشتر بخوانید  چگونه از کولر گازی اتومبیل استفاده کنیم؟

گفتنی است ، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه ، 19 ژوئیه 1400 ، گزارش کمیسیون آموزش ، تحقیقات و فناوری برای تصویب درخواست تحقیق و تأیید نتایج سازمان سنجش آموزش و پرورش از سال 1391 ، 16 مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 218 نماینده حاضر در جلسه با این تحقیق موافقت کردند.

در متن این مطالعه و تحقیق آمده است: سازمان سنجش آموزش در کشور یکی از دستگاه هایی است که هنوز هیچ گزارش شفافی درباره عملکرد نهادهای نظارتی و مجلس شورای اسلامی ارائه نکرده و بسیاری از ایرادات و ابهامات مطرح شده است. در مورد آن س Theالات بیشتر می شود.

47231

دیدگاهتان را بنویسید