شیخ رشید: آخرین حادثه با سفیر افغانستان یک توطئه بین المللی علیه پاکستان است – اخبار آسیا و اقیانوسیه – اخبار بین المللی تسنیم


با توجه به خدمات منطقه ای آژانس تسنیمشیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان که نخست وزیر به او 48 ساعت وقت داد تا عاملان ربودن دختر سفیر افغانستان در اسلام آباد الخلیل را دستگیر کند ، در تلویزیون ربوده شدن وی را انکار کرد.

در حالی که دولت افغانستان از سفیران و دیپلمات های خود خواست تا آدم ربایان را دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار دهند ، شیخ رشید به جئو نیوز گفت که “هیچ آدم ربایی صورت نگرفته است.”

وی با متهم كردن آژانس اطلاعات هند به خدشه دار كردن روابط كابل و اسلام آباد ، گفت: “من می خواهم به همه بگویم كه این فقط سر و صدا و یك توطئه بین المللی از طرف هند است.”

رشید افزود که آژانس های اطلاعاتی پاکستان تصاویر دوربین های مداربسته مربوطه را بررسی کرده اند و هیچ مدرکی در مورد آدم ربایی وجود ندارد.

وی در ادامه گفت که دختر سفیر افغانستان از اسلام آباد به راولپندی با تاکسی رفت ، سپس با تاکسی دیگری به اسلام آباد بازگشت و سپس با تاکسی سوم به پارک فاطمه جینا در اسلام آباد رفت.

وزیر کشور پاکستان همچنین گفت که تحقیقات هیچ نشانه ای از آدم ربایی نشان نمی دهد و تأکید کرد که گزارش نهایی تا امروز یا فردا منتشر می شود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  ایجاد و راه اندازی یک توافق نامه تدارکاتی چهره اقتصادی اراک را تغییر خواهد داد

دیدگاهتان را بنویسید