پایان تیرماه ، مهلت ارسال گواهی ارز برای صادرکنندگان در سال 1997 – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر طبق اعلام سازمان توسعه تجارت ایران ، احسان قمری در حال پیگیری ایجاد کمیته تأیید بر اساس ماده 2 است. شاور وزیر عالی هماهنگی اقتصادی در آینده نزدیک اعلام کرد و گفت: “برخی از مصوبات کمیته ارز برای تأیید در کمیته ماده 2 لازم است و در این مورد مرجع تائیدیه قرار داده شود.

وی افزود: طبق مصوبه سال 1997 کمیته ارزی صادرکنندگان که برای تأمین تعهدات ارزی خود در بازه زمانی 11/11/98 تا 30/08/99 اقدام کرد. و در صورت بهره مندی از معافیت های مالیاتی و بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده تائیدیه آخرین کمیته مذکور در ماده 2 این مصوبه اجرا خواهد شد.

دبیر کمیته اقدام ارزی در ادامه با بیان اینکه بررسی درآمدهای ارزی حاصل از صادرات صادرکنندگان در سال 1997 هنوز به تعهدات ارزی آنها عمل نکرده است ، اظهار داشت: این گروه از صادرکنندگان باید تا پایان ماه جولای مراجعه کنند سایت اینترنتی سازمان توسعه تجارت ایران ج www.tpo.ir اسناد آنها را پر کنید و برای تصمیم گیری به دبیرخانه کمیته ارز ارسال کنید.

گماری تاکید کرد: پایان تیرماه امسال آخرین فرصت برای پر کردن مدارک مربوط به دریافت ارز از صادرات از سال 1997 است و پس از آن تاریخ دریافت مدارک و مدارک امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید  فلاحیراد: میرهاشم توانایی کسب مدال را دارد / من دو حریف اول او را تحلیل کردم

دیدگاهتان را بنویسید