معاون رئیس جمهور از مجتمع آموزشی شهید مدنی در همدان بازدید کرد


به گزارش ایرنا ، مجتمع آموزشی علمی و فرهنگی پسران در خوابگاه پردیس همدان با زیربنای 5000 متر مربع در 5 طبقه توسط موسسه فرهنگی آموزشی شهید مدنی و با همکاری مقامات اجرایی در سال 1399 به بهره برداری رسید.

معاون رئیس جمهور از مجتمع آموزشی شهید مدنی در همدان بازدید کرد

فضاهای آموزشی 15 کلاسه مجهز به جدیدترین تجهیزات آموزشی و فناوری ، کارگاه ها ، آزمایشگاه ها ، نمازخانه ها ، کتابخانه ها ، زمین های بازی رایانه ، زمین های ورزشی و مناطق سبز از جمله قسمت های این مجموعه آموزشی است که پیش بینی می شود ظرفیت 450 دانش آموز را داشته باشد. .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز قبل از بازدید از این مرکز آموزشی و دیدار با خانواده های این شهدا به منزل شهدای حجازی رفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای یافتن 2600 واحد مسکونی برای محرومان و همچنین مرکز جامع سرطان به استان همدان سفر کرد.

دکتر محمد بیکر نوبخت که شب گذشته (یکشنبه) وارد استان همدان شد ، در پایان برنامه های خود قرار است امروز به استان زنجان سفر کند.

مراسم بهره برداری از 2600 واحد مسکونی محرومان در روستای خلیل کرد ، بهار ، استان همدان برگزار می شود.

طرح ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان در قالب یک پروژه ملی برای اسکان خانوارهای کم درآمد ، خانوارهای آسیب پذیر ساکن در مناطق روستایی و شهرهای دارای ظرفیت اسکان دائمی ، خانوارهایی با واحدهای مسکونی ناپایدار و پرخطر و خانواده های محروم و بی سرپرست در سپتامبر گذشته در حومه شهر آغاز شد.

این پروژه با کمک تسهیلات بانکی و یارانه های دولتی اجرا شد و در این چارچوب 40 میلیون حجم کمک بانکی و 35 میلیون حجم کمک دولتی به هر یک از واحدهای مسکونی براساس تفاهم نامه برنامه و سازمان بودجه توزیع شد ، همدان ”.

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون کرونر در بیماران بالای 65 سال آغاز شده است

این پروژه که قرار بود با 2 هزار واحد اجرا شود با تلاش مضاعف مسئولان استان همدان به 3000 واحد افزایش یافت.

فاز اول مرکز درمان کامل سرطان در استان همدان به عنوان تنها مرکز غرب کشور امروز با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در شهر همدان به بهره برداری می رسد.

اجرای کل مرکز درمان سرطان در بخش غربی کشور تا مرکز همدان در سه مرحله طراحی شده است که مرحله اول آن آماده بهره برداری است. در مجموع ، این سه مرحله دارای 25800 متر مربع فضای فیزیکی است. نصب شده است.

فاز اول این پروژه 2000 متر مربع دارای بخشهایی مانند شیمی درمانی بزرگسالان ، پرتودرمانی و درمان سرپایی است. 215 میلیارد تن برای ساخت این ساختمان بیمارستان هزینه شد.

مرکز جامع سرطان یکی از پروژه های ملی استان همدان با محوریت بنیاد فرشیان است و این پروژه در سال 1997 در قالب 50٪ دانشگاه علوم پزشکی همدان و 50٪ بنیاد فرشیان راه اندازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید