کاهش 9 درصدی تلفات ناشی از حوادث ناشی از کار در مازندران



ایسنا / مازندران مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از کاهش 9 درصدی تلفات ناشی از حوادث ناشی از کار در این استان خبر داد.

علی عباسی با بیان اینکه 21 نفر از این افراد متاهل و بقیه ازدواج نکرده بودند ، افزود: طبق آماری که برای سه ماهه امسال در دسترس است ، سقوط از ارتفاع 19 فوت رتبه اول مرگ و میر ناشی از حوادث ناشی از کار و یک بدن سخت. با 6 ، شوک های الکتریکی با 3 و سوختگی با یک پا در رده های زیر مرگ و میر ناشی از حوادث کار است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: در سه ماهه نخست سال جاری بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از حوادث ناشی از کار با 15 مورد در خرداد ، فروردین و اردیبهشت با 7 مورد گزارش شده است.
بیشترین و کمترین شهر

مجری استانی گفت: در این مدت شهرهای آمل با 4 ، ساری ، بابل و چالوس با هر کدام 3 فوت بیشترین و شهرهای بابلسر ، رامسر ، کایمشار ، میاندرود ، محمود آباد و نور هر کدام یک پا با کمترین مرگ و میر آنها تأثیر حوادث ناشی از کار را داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران با توجه به سن متوفی گفت: سن 31 تا 40 سالگی با 6 پا بالاترین و سن بالای 61 سال با 4 فوت پایین ترین آمار در این سه ماهه است.

عباسی افزود: طبق آمار مراکز پزشکی قانونی استان در استان 228 مصدوم در حوادث شغلی به پزشکی قانونی ارجاع می شوند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته که 214 نفر مرد و بقیه زن هستند. “

بیشتر بخوانید  عیسی زارع‌پور؛ وزیر پیشنهادی ارتباطات کیست؟

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران ، یکی از اعضای شورای قضایی استان با اشاره به اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساخت و ساز است ، می گوید: ارزیابی زندگی انسان ، در دسترس بودن برنامه ایمنی شغلی ، انطباق با قوانین استاندارد مربوطه ، آموزش و استقرار سیستم اطلاعات و یادگیری تصادفات مهمترین راهکارهای کاهش حوادث در محل کار است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید