مقاومت فلسطین برای پاسخ به هتک حرمت الاقصی – خبرگزاری شهردار | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گفته المیادین ، ​​«مصطفی بارگوتی»دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین در واکنش به اقدامات وحشیانه و سازمان یافته نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در هتک حرم مسجد مبارک الاقصی جهت دار او اینگونه جواب داد دست راه افتادن آره جنب مسجدالاقصی مسئول مقاومت (فلسطین) خواهد بود.

بارگوتی وی افزود: “پاسخ به هتک “مقدسات مسجد الاقصی با تحریم و خاتمه همکاری های امنیتی با رژیم اشغالگر صهیونیستی پاسخ داده خواهد شد.”

ساعاتی پیش ، “طارق سلمیسخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره اقدامات خود در مسجد الاقصی هشدار داد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی با حملات اخیر خود به مسجد الاقصی در تلاش است تا خود را به عنوان یک پیروز در قدس اشغالی معرفی کند.

طارق سلمی وی گفت: “صهیونیست ها تلاش می کنند.” توازن قدرت به سود آنها در حال تغییر هستند. واقعیت این است که گروه های مقاومت فلسطین از نزدیک حوادث مسجد الاقصی و با قدرت حمله و حملات “آنها پاسخ خواهند داد.”

علاوه بر این ، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین ، محمد آشتیا ، نسبت به وقایع اخیر در مسجد الاقصی واکنش نشان داد و حمله صهیونیست ها به این مسجد را محکوم کرد.

بر اساس در این گزارش آمده است: “تجاوز به مسجد الاقصی توسط صدها شهرک نشین اسرائیلی یک تجاوز خطرناک است که با حمایت پلیس اسرائیل انجام شده است.”

وی افزود: “جامعه جهانی باید فوراً برای جلوگیری از تجاوزات روزمره اسرائیل علیه مسجد الاقصی اقدام کند”. چنین اقداماتی صلح و ثبات منطقه ای را تهدید می کند صورت درست. “

بیشتر بخوانید  غربالگری بیش از 10 هزار نفر در زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید