پیگرد معافیت های مالیاتی موسسات قرآنی و بیمه فعالان قرآنی


به گزارش آژانس هواداران از زنجان ، عبدالهادی فیخی زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی در زنجان اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی تعیین پایتخت های مذهبی در کشور.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی با اشاره به اینکه سال گذشته کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه ، یزد به عنوان پایتخت صحیف سجادی و بوشهر به عنوان اولین پایتخت این کشور معرفی شد قرآن ، افزود: پروژه بوشهر می تواند بسیار موثر باشد.

وی با بیان اینکه استان ها با توجه به توانمندی های خود در زمینه قرآن و عترت می توانند در این طرح شرکت کنند ، ادامه داد: در این طرح به دنبال ایجاد ظرفیت دام و تأثیرگذاری بر آموزه های قرآن در قلب خانه ها و شهرهای دور افتاده.

فقهی زاده گفت که در حال حاضر یک کارگروه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در شورای فرهنگ عمومی در حال تشکیل است.

معاون وزیر قرآن و عترت وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت دارد حالت خوبه وی در مورد کاندیدای پایتخت قرآنی گفت: درخواست تجدیدنظر سه گانه از مراکز مذهبی کشور در دسامبر سال جاری منتشر می شود و در مارس 1400 دومین پایتخت قرآنی معرفی می شود.

او هست وی با اشاره به اختصاص 6 میلیارد تومان توسط شورای قرآنی فرهنگ برای حمایت از مutesسسات قرآنی اظهار داشت: تلاش می شود فعالیت مجازی م ofسسات قرآنی تقویت شود و منجر به برگزاری نمایشگاهی مجازی از قرآن کریم با 35 میلیون بازدید کننده. 445 م institسسه مجازی قرآن کریم.

بیشتر بخوانید  با بهترین جاهای دیدنی رم آشنا شوید+ ویدئو و جزئیات

فقیه زاده به تعقیب معافیت های مالیاتی م institسسات قرآنی و بیمه فعالان قرآنی اشاره کرد و گفت: قانون بی عملی م institسسات قرآنی در مساجد لغو شده و این مراکز می توانند به فعالیت های قرآنی خود در مساجد ادامه دهند. .

انتهای پیام / 73005 / ق


دیدگاهتان را بنویسید