اهواز و دزفول از بهترین شهرهای آزمون سراسری هستند



ایسنا / خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پنج شهر کشور به عنوان شهرهای پیشرو در آزمون سراسری معرفی شده اند که در این بین دو شهر اهواز و دسفول رتبه دوم و پنجم را کسب می کنند.

کوروش موادات امروز (17 ژوئیه) در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: “ما با بیش از 54،000 داوطلب یک کنکور سراسری را با رعایت تمام روش های بهداشتی انجام داده ایم” به همین مناسبت ، پنج شهر کشور به عنوان پیشرو معرفی شدند شهرستانها در برگزاری آزمون سراسری و هر دو شهر اهواز و دزفول رتبه های دوم و پنجم را کسب کردند.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: در طرح جهت گیری یا تهیه قرص ، استان خوزستان با تهیه 10 هزار و 400 قرص به عنوان استان پیشرو معرفی شده است و امیدواریم تعهدات انجام شود. ما همچنین در جذب خیرین برای ساخت مدرسه و آجر به آجر رتبه اول را داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تأکید کرد: متوسط ​​ارزش ملی برای توسعه سالانه نیروی کار و دانش 35 و ارزش متوسط ​​برای استان 30 درصد است. بنابراین ، ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به یک کشور نرم امسال انجام داده ایم. در حال حاضر 313 فضای فنی و حرفه ای و دانش دولتی و 82 فضای غیردولتی داریم. بنابراین ، توسعه زمینه ها و مهارت های فنی و حرفه ای طی چهار سال آینده به 50٪ خواهد رسید. اگر می خواهیم به این تعداد برسیم ، به 80 فضا برای آموزش فنی و حرفه ای نیاز داریم و امیدواریم كه قوه مجریه نیز برای تحقق این امر كمك كند. به میانگین برسید.

بیشتر بخوانید  شناسایی اولین بیمار مبتلا به ویروس دلتا کرونا در خوزستان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید