نوید جایزه ویژه بازیکنان پرسپولیس / گل محمدی: ما به حمایت بیشتری نیاز داریم – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس ، جعفر سامعی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز یکشنبه به همراه کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی این باشگاه در ورزشگاه شهید کاظمی و در تمرین حضور داشت. زمین در پالئو پایتخت من مسابقه با مهندسی مکانیک را از نزدیک تماشا کردم.

در پایان تمرین امروز یکشنبه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار کرد و سرمربی سرخپوشان در مورد شرایط این تیم و آنچه در حاشیه این مسابقات اتفاق افتاد صحبت کرد. .

بعد از این جلسه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه ای با بازیکنان برگزار کرد. در این دیدار صمیمانه جعفر سامعی از تلاش بازیکنان تمجید و تشکر کرد و در مورد بازی در دربی با بازیکنان صحبت کرد. وی در بخشی از سخنان خود گفت: “طرفداران در كنار شما ایستادند و بسیاری از اتفاقات خوب افتاد.” بعد از مسابقه ، اگرچه دربی را باختیم ، اما آنها از حمایت شما عقب ننشستند و همه پشت سر شما ایستادند. البته این حمایت باید گسترده باشد.

وی افزود: مطمئنا طرفداران شما از شما قدردانی می کنند و شما باید از یکدیگر حمایت کنید. همه ما از این به بعد باید همدل و متحدتر باشیم. ما به این پشتیبانی بسیار نیاز داریم ، زیرا شما باید در بهترین شرایط و فرم و ترکیب ممکن باشید. ما می توانیم در سه بازی مهم مهم و حساس پیروز شویم و با 9 امتیاز قهرمان شویم تا یک اتفاق خارق العاده را درک کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه گفت: ما جلسه هیئت مدیره به دلیل بیماری عروق کرونر قلب را به صورت مجازی برگزار کردیم که در آن تصمیم مهمی گرفته شد و تصمیم گرفتیم جایزه ویژه ای برای تیم در نظر بگیریم تا همه سه مسابقه “ما سعی می کنیم انگیزه شما را افزایش دهیم و روحیه تیمی را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید  انتشار قیمت خرید و فروش ارز به تفکیک هر صرافی

در پایان مسابقه جعفر سامعی به شوخی با بازیکنان و بزرگان تیم بر صمیمیت این دیدار افزود ، به طوری که قبل از سفر سرخپوشان به تبریز ، تلاش خود را برای بازگشت با روحیه ای غرورآمیز دو چندان کردند.

یحیی گل محمدی ، سرمربی سرخپوشان نیز در این جلسه صحبت کرد و گفت: حضور شما در تمرین امروز مهم و مفید بود و امیدواریم با توجه به شرایط تیم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم اما همه ما در باشگاه به هیئت مدیره و مرد نگاه می کند. “او مدیرعامل باشگاه است و امیدواریم بیش از این مورد حمایت قرار گیرد. ما مشکلات و مشکلات را درک می کنیم ، اما باید حمایت بیشتری را ببینیم.

جعفر سامعی همچنین به اعضای تیم قول داد که اتحاد ، همدلی و همبستگی ایجاد شده بین باشگاه ، اعضای تیم و هواداران با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید