تزریق حدود 400000 واکسن کرونر فقط در 18 ژوئیه / وزیر بهداشت بر سرعت بخشیدن به واکسیناسیون تأکید می کند



وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، معاون وزیر بهداشت و نیروهای مسلح ، آمار واکسیناسیون امروز (یکشنبه ، 17 تیر) را که تعداد آنها نزدیک به 400000 تزریق است ، ستود ، و ثبت رکورد جدیدی در واکسیناسیون ، عنوان و قدردانی از همه کسانی که در این زمینه کار می کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا ، متن نامه وزیر بهداشت به شرح زیر است:

معاون محترم وزیر بهداشت
رئیس / رئیس افتخاری دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی …
همراهان محترم ما در نیروهای مسلح

سلام؛

آمار خوب واکسیناسیون از ساعت 8 صبح تاکنون که نزدیک به چهارصد هزار آمپول بود ، رکورد جدیدی در واکسیناسیون در کشور است که نتیجه تلاش مستمر همه همکاران محترم در مراکز بهداشتی است ، جامع مراکز بهداشتی ، پایگاههای تاسیس شده ، مراکز یکپارچه ، سازمان اورژانس و تلاش کلیه. موارد مورد علاقه در نیروهای مسلح ، باسیست ها و مردم عزیز در سراسر کشور است.
در حالی که من این رکورد و تعهد خدمت به همه کارکنان و کارکنان مراکز تزریق واکسن را تحسین می کنم ، می دانم که مدیریت همزمان این فعالیت با کنترل پیک پنجم بسیار دشوار است ، ما باید تلاش کنیم تا در آینده به آمار بالاتری دست یابیم سالها ، روزها به زودتر می توانیم از جمعیت بیشتری در برابر این ویروس خطرناک محافظت کنیم.
1- كاركنان بايد هنگامي كه واكسن به موقع به تمام مراكز كشور توزيع مي شود ، به گونه اي عمل كنند كه سرعت واكسيناسيون به دليل تأخير كوتاه در ورود واكسن ، به تأخير نيفتد.
2- رادیو و تلویزیون و رسانه های محلی باید اطلاعات گسترده ای را به گونه ای ارائه دهند که از مراجعه و تجمع فوق العاده در مراکز واکسیناسیون با جلسات منظم جلوگیری کند.
3- در تهران و شهرهای بزرگ ، مراکز تجمع باید به سرعت افزایش یابند.
4- کلیه مراکز یک شیفتی در دو شیفت کاری خدمات ارائه می دهند (در مناطق گرمسیری شیفت عصر از ساعت 16:00 تا نیمه شب قابل برگزاری است).
5- همانطور که در اطلاعیه قبلی ذکر شد ، کلیه مراکز باید دایر بوده و خدمات تعطیلات بدون وقفه را ارائه دهند. در طول تعطیلات ، وقفه در پوشش واکسیناسیون در کشور و عدم تزریق ، تخلف محسوب می شود.
6. در صورت تکمیل واکسیناسیون گروههای هدف تعیین شده ، طبق اعلامیه قبلی ، گروههای هدف در سن جدید ، جمعیت و شغل فقط با اطلاع رسمی من مجاز خواهند بود.
بنابراین مناسب است که روسای محترم دانشگاه به محض تحقق اهداف تعیین شده اعلام کنند تا در صورت لزوم گروههای هدف جدید اعلام و ابلاغ شود.
توفیق همگان را در این خدمت گرانبها از درگاه خداوند متعال مدیون هستم.

بیشتر بخوانید  یازده بازیکن اصلی استقلال برای دیدار با نساجی مازندران - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید