اسماعیلی: آقای مدیر عامل! نه مردم شما را می خواهند و نه بازیکنان / برنامه آنها از دست دادن دربی برای گرفتن مجیدی بود – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس تسنیم، فرشید اسماعیلی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال به خبرنگاران گفت: “خوب ، شما امروز به تمرین آمدید.” بچه ها صحبت های خوبی دارند. ما نه مدیر عامل داریم و نه هیئت مدیره. ببینید ، ما در دربی پیروز شدیم ، اما هیچ کس خوشحال نیست. باز هم آموزش ما تعطیل است. من می گویم آقای مدیر عامل! اگر نمی توانید پول بیاورید ، بروید. نه مردم و نه بازیکنان شما را نمی خواهند.

وی ادامه داد: هیئت کیست؟ همان شخصی که چند روز پیش سر تمرین آمده و قول پرداخت داده است؟ او بیشتر از ما پیشنهاد داشت!

هافبک استقلال در مورد شکایت مددی از وی توضیح داد: آیا می توان از اعتراض یک بازیکن شکایت کرد؟! ما کمیسیون انضباطی داریم. شما برای من نامه نوشتید ، اما به مردم می گویید ما آن را ننوشتیم! بعداً به دلیل نشر اکاذیب در دادگاه محاکمه شدم. آنچه که من گفت؟ اما من از او (مددی) می ترسم. چرا آینده جوان من باید در دست کسی باشد که چیزی از فوتبال نمی داند؟ به خاطر خدا ، کودکان گناهکار هستند. عارف گلامی صلیب شکسته است. اگر در همان شرایط بازی کنم مصدوم می شوم.

اسماعیلی ادامه داد: نه مردم و نه بازیکنان مدیر باشگاه را نمی خواهند. اگر روزی طرفدار تیم نباشم می روم. این تیم مخصوص مردم است. مردم مقصر هستند. این کارها را با آنها انجام نده. مدیرعامل قبلی با بازیکنان قرارداد بست ، اما شما (مددی) گفتید که قراردادها را کاهش دهید. قراردادها امضا شده و کاهش نخواهد یافت. سپس با خود گفتید که من با بازیکنان صحبت می کنم و آنها را عصبانی می کنم تا چیزی بگویند و سپس آنها را جریمه می کنم. آیا غیر از جریمه در باشگاه چیز مشترکی دارید؟ هر روز نامه هایی از باشگاه به بازیکنان ارسال می شود. آنها ظهر برای بازیکن نامه می نویسند. کل برنامه از دست دادن دربی برای گرفتن مجیدی بود ، اما برنامه آنها شکست خورد.

بیشتر بخوانید  مشکلات ۴۰ ساله صنعت خودروسازی را فاطمی امین یک شبه نمی تواند حل کند

وی گفت: “اصلاً مهم نیست كه آنها از من گله كنند.” یک هفته پیش به بازیکنان وعده داده شده بود ، اما شب قبل از دربی می گویند ما شما را چک خواهیم کرد. ما همچنین گفتیم که ما اصلاً پول نمی خواهیم ، فقط بیایید روی بازی تمرکز کنیم. نقشه آنها از ابتدا مشخص بود. من شش سال در این تیم هستم. سه هفته پیش به بازیکنان گفتم که مدیران شب قبل از دربی حاضر می شوند تا حواس بچه ها را پرت کنند. آنها از اینکه ما در دربی پیروز شدیم ناراحت هستند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد پیشنهاد قطر گفت: در حال حاضر چیزی مشخص نیست. 9 بازیکن ما قراردادشان به پایان رسیده و باید ظرف دو هفته لیست را به لیگ قهرمانان آسیا ارائه دهند. آنها چگونه می خواهند با بازیکنی که 25٪ از قرارداد خود را دریافت کرده است قرارداد را تمدید کنند؟ چگونه به هواداران بگوییم ، اگر بازیکن دو روز دیگر کار را تمدید نکند ، می گویند بازیکن مقصر است. از این به بعد فکر کنید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید