کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 11 میلیارد ریال در طرح عملیاتی پلیس آشتیان


به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار حسن مفهمی شهرستانی جزئیات خبر را گفت:.

وی افزود: در این عملیات ها پلیس این شهرستان طرحی هدفمند برای کار با وسایل نقلیه منتقل کننده کالای قاچاق (شلیک) در محورهای مواصلاتی شهرستان آشتیان را اجرا کرده و در این 10 دستگاه حمل و نقل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شده است. طرح.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در بازرسی از وسایل نقلیه توقیفی ، 20 هزار و 221 فقره لوازم جانبی تلفن همراه ، 9 هزار و 984 نوع فندک ، 84 قطعه پارچه ، 192 قطعه قرص سرد عمل ، 684 جعبه تراشه ، 6527 قطعه ابزار کشف شده ، 1579 نوع دستکش و پیش بند ، 48 فنجان ، یک قبضه اسلحه پلاستیکی و یک پلاک خودروی قاچاق ، بدون گمرک معتبر و اسناد قاچاق.

مفهمی شهرستانی به گفته کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان ارزش کالاهای کشف شده در این عملیات 11 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد: در این عملیات 10 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی علیه مسافرت رویه قانونی در دادگستری معرفی شد.

وی ادامه طرح های مبارزه با قاچاق کالا در استان اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت اینگونه وسایل نقلیه در حمل و نقل کالاهای قاچاق و تردد آنها در سطح محورهای حمل و نقل ، با پلیس درمقابل پدیده غیر عادی قاچاق به طور هدفمند مبارزه کنند. از طریق سیستم تلفنی 110 به پلیس گزارش دهید.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  نوسان اندک قیمت طلا و سکه در ایران/ پیش بینی بازار طلا فردا 7 شهریور


دیدگاهتان را بنویسید