عضو مجلس خبرگان رهبری: مقامات وزارت نیرو به عنوان مقصر اصلی مشکلات زیست محیطی خوزستان محاکمه می شوند – اخبار خوزستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اهوازآیت الله احمد شاهرودی با صدور بیانیه ای ضمن انتقاد از وضعیت زیست محیطی موجود در استان خوزستان ، بر محاکمه و مجازات مسئولان سازمان آب و برق خوزستان و وزارت نیرو به عنوان مقصر اصلی مشکلات زیست محیطی استان تأکید کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای گفت: مسئولان آب و سازمان برق آبی خوزستان و وزارت نیرو باید به دلیل سو mis مدیریت و سهل انگاری که باعث یک فاجعه زیست محیطی در استان خوزستان شده است ، به محاکمه کشانده شوند.

آیت الله شاهرودی همچنین تأکید کرد که این سه نیرو باید در چارچوب تعهدات و مسئولیت های قانونی خود در این زمینه عمل کرده و با علل و دلایل فاجعه برخورد قانونی کنند.

وی در پایان اظهارات خود خاطرنشان کرد: “ما به عنوان اعضای مجلس خبرگان رهبری در این استان ، بارها و بارها به طور کتبی و شفاهی در مورد انتقال نادرست آب از سرشاخه های دس و کارون به سایر استان های هشدار داده ایم. دفتر. به رهبر و رئیس جمهور و وزارت نیرو. “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

انتهای پیام / 331 / ز

بیشتر بخوانید  بورس همچنان می‌تازد/ رشد ۱۸ هزار واحدی شاخص کل

دیدگاهتان را بنویسید