مراقبت در استان فارس ؛ تعدادی از زندانیان زن به جرایم غیرعمد آزاد شده اند – اخبار فارس – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب شیرازتارگل ، برنده ، صبح امروز به خبرنگاران گفت: بیش از هزار نفر در طول این هفته ، به احترام این هفته ، تصمیم گرفتیم خود را در دو بخش برای خواهران و برادران ، با بخش برای برادران در چهل منطقه ارائه دهیم. برنامه های هفته با حجاب و عفاف برگزار می شد.

به گفته وی ، نذر حیا یکی از برنامه هایی است که به مناسبت هفته حجاب و عفاف در استان فارس اجرا شده و در آن بسته های حاوی چادرهای رنگارنگ و سیاه ، شلوار چسبان ، روسری و سایر موارد مربوط به حجاب توزیع شده است. .

آموزش رایگان چادر برای بانوان از دیگر برنامه های این هفته است که برنده به آن اشاره کرد و گفت: کارگاه های رایگان چادر خیاطی از دیگر برنامه های اجرایی در هفته حجاب و عفاف است.

مسئول بسیج جامعه زنان فارس گفت: فروش 50 درصد اقلام حجاب و عفاف به زنان و مردان با همکاری بسیج در اصناف از دیگر برنامه های این هفته است.

برنده برنامه های دیگر این هفته به توزیع 35 سری جهیزیه به ارزش 450 میلیون تومان و برگزاری همایش مجازی حجاب و عفاف اشاره کرد که در شرایط تاجگذاری انجام شد.

آزار و اذیت و مطالبه مقامات استانی مبنی بر ترویج حجاب و عفاف در خدمات عمومی و دولتی به منظور حفظ کرامت یک بانو در جلسات عمومی از دیگر برنامه های هفته حجاب و عفاف بود که توسط رئیس بانوان عنوان شد. بسیج و اضافه کرد: عزت زنان در ادارات از الزامات این متقاضی بود که مورد بررسی های خوبی نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

وی ادامه داد: برگزاری سمینارهای مشاوره خانواده در زمینه حجاب و عفاف و حفظ عزت خانواده ، برگزاری صندلی های آزاد اندیشی و همایش مجانی با موضوع حسادت علوی ، حجاب فاطمیون و سایر موضوعات مرتبط ، ورزش های جام شهید شیرین روحانی راد مسابقات در بین شهدای مدافع سلامت ، یک همایش ، کارگاه و جلسه توضیح “مدل سوم” با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان یک ایرانی پاکدامن در قلب جامعه در قلب جامعه برنامه ریزی شد.

به گفته این مقام مسئول در جشن عروسی آسان ، نمایشگاه ویدئویی حجاب و عفاف ، اعم از واقعی و مجازی ، از زنان نخبه و موفق محجبه به ویژه در اجرای پروژه شهید حاج گاسم سلیمانی ، افتتاح کتاب مادرانه تجلیل می کند سبک زندگی شهدای فارس ارائه مدل های سوم ، تهیه و انتشار تولیدات رسانه ای و انتشار در فضای مجازی ، از جمله نوشتن عکس و گرافیک جنبش ، از دیگر برنامه های هفته حجاب و عفاف در استان فارس بود ، که به گفته برنده در استان برگزار شد.

مسئول جامعه زنان بسیج فارس به ایام دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: علاوه بر برنامه هایی که تحت پوشش سپاه انجام می شود ، برنامه های ویژه ای نیز به همت رهبری جامعه زنان بسیج پیش بینی شده است. مهمترین این برنامه ها وعده های آزادی زندانیان غیرعمد است. “و همچنین زنانی که حکم زندان آنها برای جلوگیری از زندان آنها اجرا شده است.

رونمایی از برنامه شهید هادی ، نذورات خونی ، فداکاری عید قربان و توزیع بین نیازمندان ، یک تمرین بزرگ کمک م faithfulمنانه از عید تا عید ، از جمله بسته های غذایی و بهداشتی مناسب برای عید ، همراه با اقلام معیشتی ، انجام در طول تاریخ ، قدیری همایش های زنان در شهرهای دارای وضعیت زرد و دیدار و شورش خانواده های شهدای سادات ، کاروان های سعادت ، تجلیل از برترین های بسیج سادات از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در طول دهه ولایت است که با بسیج جامعه انجام می شود زنان فارس در استان.

بیشتر بخوانید  نتایج تحقیقات جدید: دو دوز سینوفرم ممکن است برای افراد مسن کافی نباشد

این برنده جشن های خانگی را مطابق با پروتکل های بهداشتی اعلام کرد و افزود: اهدای جهیزیه برای زوج های جوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای بسیج جامعه زنان فارس طی دهه استان است.

به گفته وی ، تشکیل گروه جهاد توسط فرزندان شاهد فارس یکی از کارهای مثبتی است که آنها در مناطق مختلف مانند نذر آب در سیستان و بلوچستان انجام می دهند.

انتهای پیام / 424 / ز

دیدگاهتان را بنویسید