به تعویق انداختن تأسیس آزمایشگاه استاندارد در جلفا به دلیل عدم حمایت سازمان منطقه آزاد / ارائه 46 واحد تولیدی به قوه قضائیه


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز ، ساسان فرشی هاگرو امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال های اخیر اقدامات انقلابی در زمینه استاندارد انجام شده است ، از جمله نیاز به اخذ استانداردهای آسانسور و شهرهای بازی مانند طراحی ، مونتاژ و نصب آسانسور پس از طی مراحل و اخذ تأییدیه ها و مجوزهای لازم از موسساتی مانند اداره کل صمت و سازمان نظام مهندسی ، باید پروانه بهره برداری از سازمان استاندارد را بدست آورند که البته به دنبال ساخت آسانسور سالانه است. مجوزها

وی سهم آذربایجان شرقی از واحدهای نمونه ملی کشور در سال گذشته را 6 عنوان کرد و تصریح کرد: این تعداد معادل 30 درصد کل واحدهای نمونه کشور و 20 واحد نمونه کشور در سال گذشته ، شش واحدها از آذربایجان شرقی انتخاب شدند. در سال 1998 و 1997 ، به ترتیب 25 و 20 درصد بود که نشان دهنده کیفیت بالا و انطباق با استانداردهای محصولات تولید شده در استان است ، بنابراین شرکت تولید کننده سوسیس و سوسیس استانی برای دو سال متوالی به عنوان واحد نمونه برداری ملی انتخاب شده است و این در شرایطی اتفاق می افتد که به دلیل محصول و استانداردهای ویژه آنها ، هنگام ارزیابی واحدهای انتخابی به عنوان واحد نمونه ، چنین شرکتهایی معمولاً مورد توجه قرار نمی گیرند.

آرد مشکلی ندارد / همه مشکلات کیفیت نان قطعاً مربوط به نانوایی ها است

مدیر کل استاندارد استان همچنین به موضوع کیفیت نان و نظارت بر این بخش اشاره و خاطرنشان کرد: بهانه نانوایی ها برای کیفیت پایین نان ، استاندارد پایین آرد است که به شدت بیان می شود که ما رد می کنیم و البته ، اگرچه کیفیت آرد ما نسبت به برخی از کشورها پایین است ، اما بدون شک در محدوده استانداردهای مورد نیاز قرار می گیرد و از این نظر به صورت دوره ای و به طور مداوم نمونه برداری می شود و تمام مشکلات کیفی نان برش داده می شود نانوایی ها

بیشتر بخوانید  رقیب بوکسور مشخص شد - آژانس مهر نیوز ایران و اخبار جهان

وی کنترل و نظارت بر تهیه و تولید مواد ضد عفونی کننده و شوینده را از جمله اقدامات بدون عوارض از مجموعه استاندارد استان در روزهای ویروس کرونا وی ذکر کرد و گفت: “علاوه بر این ، در زمینه صدور مجوز و اقدامات اعتصاب در مورد ایجاد واحدهای مورد نیاز برای بحث در مورد تولید مواد ضد عفونی کننده ، حالت خوبه مشخص شد که این روند هنوز ادامه دارد.

دلیل بسته شدن بالابر عون بن علی

فرش حق همچنین به تعطیلی بالابر تله کابین عون ابن علی برای چندین سال اشاره و خاطرنشان کرد: از سرگیری این مجموعه منوط به تعمیرات و تغییراتی است که شرکت های بازرسی با نظر کارشناسی و پروانه بالابر گوندولا اعلام کرده اند پس از رفع این اعتراضات مطرح می شود .

این موضوع قابل کنترل و بازرسی است جواهر سازی وی آنها را یکی از چالش های حوزه استاندارد دانست و تصریح کرد: در این بخش بازرسی از طلافروشان به طور منظم انجام می شود و با مورد خاصی روبرو نمی شود ، اما در بخش فروشندگان و ویترین مغازه ها ، به جز دوره ای و گاه به گاه قرارها کنترل و نظارت بر این بخش ، به دلیل نیاز به نمونه برداری فیزیکی ، با مشکلاتی روبرو هستیم ، اما اکنون با کمک اتحادیه فروشندگان طلا در تلاش هستیم کالاهای مناسب و البته کد شناسایی و کالاها را در اختیار مردم قرار دهیم. بدون این کد قاچاق محسوب می شود.

مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی از تشکیل کمیسیون تحت ماده 42 قانون تقویت سیستم استاندارد در استان و برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: “طبق این قانون ، هرگونه نقض معیارهای استاندارد مستقیماً به این کمیسیون ارسال شود. در حال حاضر در ماده 42 کمیسیون ولایتی به بیش از 180 پرونده رسیدگی می شود که این بیشتر از تعداد پرونده ها در سراسر کشور است و باید به دلیل نظارت بر استانداردهای بالا باشد.

بیشتر بخوانید  چگونه طرح امنیت سایبری مصرف کنندگان را محدود می کند؟

وی در مورد مسئولیت اداره کل استاندارد زیست محیطی گفت: “در این بخش ما نقش دبیرخانه را داریم. هنگامی که پیشنهادها و نظرات مربوط به استاندارد خاصی را برای یک بخش دریافت کردیم ، از طریق شورای خبرگان تدوین و تصویب خواهیم کرد. “و سازمان حفاظت از محیط زیست مدیر کل است و مسئول اجرای این استانداردها است و نظارت و کنترل مربوطه باید توسط این سازمان انجام شود.

فرش در پاسخ به این سوال که آیا شرایط استاندارد محصولات است دانش “ما باید اعتراف کنیم که به دلیل تازگی و نوآوری محصولات در این زمینه ، چارچوب ها و استانداردهای تعیین شده برای آنها هنوز چندان روشن نیست و ما در تلاشیم با همکاری خود شرکت این خلا company قانونی و فنی را پر کنیم. “پایگاه دانش را کامل کنید و استانداردهای لازم را تدوین کنید.

رد علامت استاندارد داخلی در برخی از کشورهای خارجی پذیرفته نیست

وی با رد این واقعیت که علامت استاندارد داخلی در برخی از کشورهای خارجی پذیرفته نیست ، تأکید کرد: این مسئله بیشتر به دلیل تفاوت در استاندارد است تا سطح پایین استاندارد داخلی ، که این نقص را برطرف می کند ، نیاز به دیپلماسی اقتصادی فعال تری دارد. در چنین کشورهایی کشورها هستند و در برخی موارد ، علیرغم تصویب نشان استاندارد ایران در کشورهای مقصد ، به دلیل نقض صادر کننده و عدم انطباق محصول صادراتی با استانداردهای اعلام شده ، این مشکلاتی را ایجاد می کند که این انتقاد به وجود آمده است به ما و ما نیاز به کنترل بیشتر داریم. اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید  حمله مسلحانه به سفارت باکو در تهران

مدیرعامل استاندارد آذربایجان شرقی تعداد آزمایشگاه های همکاری با این استاندارد را 120 آزمایشگاه دانست و در مورد آخرین وضعیت آزمایشگاه جلفا گفت: “ایجاد این آزمایشگاه منجر به عدم همکاری روسای مختلف دوره های منطقه آزاد ارس. “صادج نجفی در نظر گرفته است 600 متر مربع زمین برای این پروژه اختصاص دهد ، كه حتی در دوره مدیریت فعلی منطقه آزاد ارس ، با وجود تعاریف و مصوبات مكرر در این زمینه ، حتی یك متر زمین در نظر گرفته شده استاندارد نیست. آزمایشگاه.

ارائه 46 واحد تولیدی بدون استاندارد آذربایجان شرقی به دادگستری

مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: 46 واحد تولیدی از این استان در سال جاری به دلیل عدم انطباق محصولاتشان با مارک استاندارد اخطار داده و به مراجع قضایی ارائه شدند.

فرشی حقرو افزود: 24 مورد از این موارد برای واحدهای تولیدی برای تولید فلزات ، هفت مورد برای واحدهای تولیدی برای مصالح ساختمانی ، سه مورد برای واحدهای تولیدی برای صنایع غذایی ، سه مورد برای واحدهای تولیدی از نظر وزنی ، یک مورد برای یک مورد اعلام شده است. واحد تولید کالاهای طلا ، چهار مورد برای واحدهای ارائه خدمات و چهار مورد برای فروشگاه های عرضه صادر شده است.


دیدگاهتان را بنویسید