امروز و فردا هوای بوشهر بارانی است


به گزارش فورس از بوشهر ، هادی سالاری امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نمودارهای هواشناسی نشان می دهد امروز و فردا به دلیل فعالیت سیستم های موسمی ناپایدار در جنوب کشور است.

کارشناس اداره هواشناسی استان بوشهر افزود: در مناطقی از مناطق جنوبی ، مرکزی و کوهستانی استان همراه با افزایش ابرهای بیرون زده ، ظاهر ناپایداری جوی موقتی است در قالب باران پاره شده ، رگبار و رعد و برق با گرد و غبار متناوب پیش بینی می شود ، که در طی آن احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

وی توضیح داد: جهت وزش باد امروز جنوب غربی به جنوب و جنوب شرقی خواهد بود و فردا نیز گاهی با سرعت 8 تا 32 و گاهی 40 کیلومتر در ساعت شمال غربی خواهد بود اما امروز در جنوب و شرق که سرعت باد برای بیشتر ناپایدار است بیش از 50 کیلومتر به موقع می رسد.

سالاری گفت: ارتفاع موج از 30 تا 90 ، گاهی اوقات 120 سانتی متر است که امروز در سواحل جنوبی و مرکزی هنگام طوفان بیش از 150 سانتی متر خواهد بود.

این کارشناس گفت که شب گذشته نیمی از 12 ایستگاه هواشناسی استان گرمترین مکانها با دمای 40 درجه سانتیگراد بوده اند. به ترتیب ، اهرام ، بوراجان ، بوشهر ، هرمودج ، عسلویه و کنگان دیروز همزمان بودند.

سالاری گفت: فردا در بندر بوشهر ، زمان جزر و مد اول 3:31 صبح ، جزر اول 10:21 ، جزر و مد دوم 15:10 و جزر دوم 21 خواهد بود: 54

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قاچاق از سوی تعزیرات

دیدگاهتان را بنویسید