ذکر شده 20 مشکل اصلی شهر جم / ارائه راه حل برای حل مشکلات – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



حجت الاسلام محمد محمدی در گفتگو با گزارشگر بیشتر علی رغم تبلیغات مسموم رسانه های غربی ، بیماری ، شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک می گویم ویروس کرونا و شکایات اقتصادی مردم گفت: حضور حماسی و مهیج انتخابات 28 ژوئن صفحه درخشان دیگری به افتخارات ملت ایران افزود و باعث درخشش دوباره ایران در جهان شد.

وی افزود: علی رغم اینکه عوامل مختلفی برای کاهش میزان مشارکت مردم تلاش می کردند اما دیدگاه های دیدنی مردم در نظرسنجی های سراسر کشور جمع شد که این نشانه روشنی از عزم و اراده آنها و قلبی امیدوار و هوشیار بود.

امام جمعه جم پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران خواند و گفت: مردم بار دیگر با تبلیغات رسانه های اجیر شده دشمن و وسوسه بدخواهان روبرو شده و حضور خود را در قلب صحنه سیاسی نشان داده اند .

وی با اشاره به نقش ائمه جمعه در تشویق مردم برای شرکت در انتخابات ادامه داد: طبق روال شبکه امامت جمعه ، در خدمت توسعه کشور ، ملت ، سیاست های انقلاب اسلامی ایران ؛ امروز بحث استقبال از دولت جوان حزب الله با وقفه ای که هر منطقه را محاسبه و کامل می کند و اولویت های کشور را مشخص می کند کار بسیار شایسته ای است که باید توسط رئیس جمهور منتخب ادامه یابد.

حجت الاسلام محمدی افزود: ائمه جمعه هر منطقه مشکلات آن منطقه را لمس می کنند؛ این لمس مشکلات به دلیل ارتباط با مردم و نهاد دولتی است. آنها پیوند قابل اعتمادی بین دولت و مردم هستند و شبانه روز به مشکلات مردم پایبند هستند ، بنابراین مسئولان می توانند در رابطه با ائمه جمعه این مشکل را به خوبی مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید  روستای بهشت ​​در آذربایجان غربی

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای شناسایی مشکلات و استعدادهای هر منطقه گفت: “وضعیت فعلی یک وضعیت از دست رفته است و ما می خواهیم یک وضعیت جدید ایجاد کنیم. اگر دولت م obثر ، جهادی ، انقلابی و جوانی از دستورات رهبر معظم انقلاب پیروی کند و اراده انجام کار را داشته باشد ، مشکلات حل می شود.

20 مشکل اصلی را حساب کنید

این استاد حوزه علمیه در مورد ویژگی های مدیریتی رئیس جمهور منتخب گفت: “روشن است که این رئیس جمهور با حکمرانی مطابق با گام دوم انقلاب اسلام اراده دارد؛ بنابراین شبکه امامت جمعه نیز در خدمت گروهی است که می خواهند کشتی انقلاب را به همراه ناخدا رهبر معظم انقلاب به همراه خود و ارتشش به جلو بکشند.

وی با اشاره به ویژگی های شهر جم که دارای استعدادهای زیادی در زمینه کشاورزی و صنعت است ، گفت: در این شهر 20 مشکل اصلی را ذکر کردیم ، دلایل و راه حل این مشکلات را ارائه دادیم. این مشکلات قرار است توسط رئیس جمهور محترم جمهوری منتخب برای رفع آنها ارائه شود.

امام جمعه جام با اشاره به اینکه “ما در مرحله اجرا نیستیم ، اما با داشتن نیروی انسانی قوی می توانیم این مشکلات را به عنوان شانه دولت حل کنیم و کار را جلو ببریم ، اما مدل جدیدی ایجاد می شود.” به سیاست های اجرا شده

و گام دوم انقلاب زمان رسیدن به مسیر تمدن مدرن اسلامی توصیف شد و گفت: اکنون نباید درباره مشکلات صحبت کنیم. زیرا عوامل مختلف اوضاع را به این وضعیت سوق داده اند؛ اگرچه تریبون های نماز جمعه امید را ایجاد می کرد ، اما متأسفانه برخی از مسئولان با عدم انجام کار کافی بذر ناامیدی را در بین مردم کاشتند و دولت منتخب این امید را احیا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  اگه فکر می‌کنی باهوشی این معمای ریاضی رو تو سه سوت حل کن!

این استاد حوزه علمیه با برشمردن تعداد مشکلات در شهر جم گفت: “ما امیدواریم که دولت جوان ، حزب اللهی و انقلابی تشکیل شود. در مرحله اول ، ملت کار خود را به پایان رسانده است. شخصی که مشخصه چنین حکومتی بود ، انتخاب شد و اکنون که این دولت انتخاب شده است ، ائمه جمعه ، هم در منبر و هم در میدان ، همراه با دولت انقلابی کاملاً آماده هستند.

مشکلات احتقان قابل حل است

وی اظهار داشت: در شهر جم در حوزه صنعت میزبان صنعت در زمینه مدیریت صنعت هستیم ، مجموعه فرآوری گاز کشور را داریم ، از صنعت نیز حمایت می کنیم ؛ این زیرساخت ها به 10 هزار نفر جمعیت محدود می شود اما در این شهر حدود 70 هزار نفر زندگی می كنند.

حجالاسلام محمدی ابراز امیدواری کرد: اگرچه ما در پرونده ها مداخله نمی کنیم ، اما امیدواریم که با همسویی صحیح نیروها ، یک دولت محلی کوچکتر و پایین تر تشکیل شود که می تواند سیاست های دولت بزرگ را دنبال کند.

وی اظهار داشت: اگر خواستار حل مشکلات و کار باشد ، بسیاری از مشکلات در استانها و شهرستانها قابل حل است. دولت جوان حزب الله می خواهد وقتی جهادی می شود کار کند. بنابراین ما با فرصت هایی که می توانیم ایجاد کنیم در خدمت دولت هستیم و امیدواریم که دولت بسیار موفق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید