2 مدرسه روستایی در روانسر در حال ساخت است



به گزارش ایرنا ، مرزبان نظری روز یکشنبه در جلسه انجمن خیرین مدرسه ساز در روانسر و انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن افزود: در جریان بازسازی مدارس آسیب دیده از زلزله آبان 96 در استان کرمانشاه ، ساخت 15 مدرسه در روانسر در دستور کار ، 12 واحد به بهره برداری رسیده و سه واحد دیگر در دست ساخت است.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال 92 تاکنون سیستم های گرمایشی و گرمایشی 48 مدرسه این شهرستان با 159 کلاس و وام بالغ بر 14 میلیارد ریال تأمین و استاندارد شده است.

فرماندار روانسر با بیان اینکه نقش مردم در پس بحران های اخیر غیرقابل انکار است ، گفت: مشارکت و همکاری مردم روانسر در همه زمینه ها به ویژه در زمان بحران قابل تحسین است.

سعدی مصطفی زاده افزود: با ایجاد اعتماد ، مردم روانسر در کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه مشارکت می کنند و این خیریه ظرفیت و فرصتی ارزشمند برای آموزش است که می تواند برای توسعه فضاهای آموزشی و ارتقا educational کیفیت آموزشی مورد استفاده قرار گیرد. “بیا بریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر همچنین گفت: دانش آموزان 26 روستای روانسر در خوابگاه تحصیل می کنند و ساختار ساختمان هفت مدرسه روستایی سنگی است که قدمت زیادی دارد و نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

کامران حسین زاده تکمیل مدرسه کلاس ششم در شاهو با پیشرفت جسمی را 60 درصد نیاز به تحصیل در روانسر عنوان کرد و گفت: تعدادی از مدارس شاه برای این مدارس مجوز بنزین صادر نمی کنند.

وی افزود: شهر ویس القرن روانسر نیز با 300 دانش آموز فضای آموزشی ندارد.

بیشتر بخوانید  اجرای ممنوعیت تردد در ابتدای محور کرج - چالوس - آژانس مهر اخبار ایران و جهان

مدیر آموزش و پرورش روانسر افزود: احداث استخر دانش آموزی در روانسر نیز به دلیل کمبود کار نیمه وقت متروک شده و لازم است اعتبارات لازم برای بهره برداری از این پروژه اختصاص یابد.

به دنبال این جلسه ، از طرف معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس برای بالاترین رتبه شهرستان در اجرای پروژه آجر ، به کامران حسین زاده مدیر آموزش و پرورش روانسر اعطا شد.

در پایان این جلسه ، رحیم کرمی ، لوگمان گافوری ، طاهر حضری ، عابد نقشبندی ، مهدی بهرامی ، کریم براوفرد ، علی اکبر محمدی ، امیر محوحد و سجاد رضایی به عنوان اعضای مجمع خیرین مدرسه روانسر انتخاب شدند.

شهرک روانسر با 47000 نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید