ادعاهای عجیب روانپزشک در مورد همجنس گرایی / تقلید از مقامات!


گروه زندگی؛ به نقل از سایت خبری-تحلیلی رابطه جنسی اول: به نام اوحدی یک روانپزشک که قبلاً ادعا می کرد “تمام بزرگان ما ، از جمله سعدی و حافظ ، با کودکان رابطه جنسی داشته اند” اخیراً در مصاحبه ای ادعاهای جدیدی در مورد همجنس گرایی ارائه داده است. اگرچه اساس بسیاری از این ادعاها ضعیف است و سالهاست در مجامع علمی برای تنویر افکار عمومی مطرح نمی شود ، اما رابطه جنسی اول این ادعاها را به طور خلاصه بررسی می کند.

در این مصاحبه ، دکتر بهنام اوحدی استدلال می کند که “همجنسگرایی یک انحراف نیست ، این یک ویژگی ذاتی است یا جبر والدین متفاوت است. در 80٪ موارد ، داستان ذاتی است. یعنی مغز ، که باید زن یا مرد باشد ، از اجزای جنس مخالف تشکیل شده است. “اما در 20٪ موارد ، رشد و نمو نیز می شود.”
مسئله ماهیت ذاتی همجنسگرایی را می توان از زوایای مختلف مشاهده کرد. اولین س isال این است که در حالی که تاکنون هیچ موسسه آزمایشگاهی معتبری نتوانسته است این ادعا را اثبات کند ، چگونه الف روانپزشک چه کسی خود را متعهد به اصول علمی می داند ، بیمار خود را به این دلیل که بیماری شما مادرزادی است به یک رابطه با یک همجنس دعوت می کند و او را با بسیاری از آسیب های آن رابطه روبرو می کند؟ طی نیم قرن اخیر ، آزمایش های مختلف سعی در توجیه همجنس گرایی با اندازه گیری ساختار مغز ، ژنتیک ، اختلالات هورمونی و غیره داشته اند ، اما هیچ کدام موفق نشده اند. در همین حال ، یک آزمایش ژنتیکی بی سابقه که در مجله معتبر ساینس منتشر شد جای هیچ گونه تردیدی باقی نگذاشت. در این آزمایش که روی ژنومهای نزدیک به نیم میلیون نفر انجام شد ، نتیجه این عبارت بود: “هیچ ژن همجنسگرایی وجود ندارد.” با عدم موفقیت نهادهای علمی در اثبات ذاتی بودن وضعیت همجنس گرایی ، امروزه طرفداران به استدلال های حقوقی و جامعه شناختی و نظریه آزادی انسان روی می آورند و معتقدند انسان در انجام هر کاری آزاد است مادامی که به دیگران آسیب نرساند.
اما نکته دوم این است که آیا با وجود شکست جنبش طرفدار همجنسگرایان ، آیا ذاتی بودن یک موقعیت بهانه است؟ حالت خوبه این را طبیعی اعلام کنید؟ اگر چنین است ، چرا جامعه پزشکی باید برای افراد چاق به دنبال درمان باشد؟ آیا این نیست که بسیاری از این افراد با ژن دیابت متولد شده اند؟ آیا افراد مبتلا به افسردگی یا اسکیزوفرنی تنها هستند زیرا ریشه در ساختار مغز آنها دارد؟ چرا رفتارهای جنسی سادیستی و مازوخیستی هنوز در لیست اختلالات روانی است؟ نکته این است که بسیاری از اختلالات رفتاری و انحرافات اخلاقی می تواند ریشه های زیستی داشته باشد و وظیفه درمانگر این است که عوامل را شناسایی کرده و در جهت بهبود آنها تلاش کند ، نه آنها را تأیید کند.
از اینجا وارد جمله دوم بهنام اوحدی می شویم؛ وی گفت: “این یک سوال است.” [گرایش به همجنس] هیچ درمانی وجود ندارد. “99.99٪ هیچ درمانی ندارند و به همین دلیل کشورهای پیشرفته تصمیم گرفته اند که آنها را به عنوان اقلیت های جنسی و جنسی در جامعه بپذیرند.” در مورد قابل درمان بودن همجنسگرایی نیز باید نکات قابل توجهی ذکر شود. نه تنها امروز ، بلکه نیم قرن پیش که موضوع همجنس گرایی از لیست اختلالات حذف شد ، بسیاری از پزشکان ادعا می کنند که همجنس گرایی را درمان می کنند. البته جریان سیاسی در حمایت از ترویج همجنسگرایی از همان ابتدا مانع طرح این موضوعات شده است. نمونه آن شناخت تاریخی دکتر اسپیتزر ، رهبر جنبش همجنس گرایی است. در حالی که انجمن روانپزشکی آمریکا درمان همجنس گرایی را ممنوع کرد ، بسیاری از افرادی که موفق به درمان همجنس گرایی خود شده بودند در مقابل ساختمان انجمن تجمع کردند و گفتند چرا می خواهید ما را به ایالت سابق ما برگردانید؟ دکتر اسپیکرز با بررسی این افراد اذعان داشت که “همجنسگرایی قابل درمان است”. امروزه بسیاری از پزشکان کشور سابقه معالجه این افراد را دارند. بنابراین تفسیر نادرست جمله “صعب العلاج همجنسگرایی” در همان معمای حامیان سیاسی جنبش همجنس گرایی اجتناب ناپذیر نیست.
بهنام اوحدی در روند تحقیر همجنس گرایی همجنسگرایان را از همجنسگرایان جدا می کند. به ایمان او یک همجنسگرای داوطلب است ، در حالی که همجنسگرای تمام تصورات جنسی خود را از بدو تولد دارد. اما تعریف آنچه که فرد آن را همجنسگرا یا همجنسگرا می نامد چیز دیگری است. او همجنسگرایی را غیرارادی و نتیجه “جبرگرایی بیولوژیکی” را به عنوان اعضای جنبش همجنسگرایان می داند. قايل آنها اینگونه نیستند. به عنوان مثال ، شادی امین به عنوان رهبر این جنبش در کشور ، اعتراف می کند که وی تا بزرگسالی دگرجنسگرا بوده و پس از بیست سالگی به همجنس گرایی روی آورده است. امروزه بسیاری از افرادی که به این انحراف اخلاقی عادت کرده اند و رابطه آنها با همجنسگرایی به الگوی رفتاری مداوم تبدیل شده است ، آغاز این روند را رابطه جنسی هوس انگیز با یک همجنس باز اعلام می کنند ، نه تخیلات جنسی و نه لزوماً جنس مخالف. با این تفاسیر ، می توان ادعا کرد که بخش قابل توجهی از مردم که امروز به عنوان “جنبش همجنسگرایان” شناخته می شوند یا به گفته بهنام اوهدی “همجنسگرا” افراد سالم با گرایش طبیعی بودند که پس از ورود به دره اشتباه لواط ، ” آنها به آن عادت کرده اند و به طور کلی علاقه خود را نسبت به جنس مخالف از دست داده اند.
نکته دیگری که باید در این زمینه به آن توجه شود این است که امروزه حتی عدم تمایل به جنس مخالف به عنوان ملاکی برای همجنس بازی شناخته نمی شود ، اما همجنس گرایی دین یا هدفی جدید است که مردم به آن متعهد می شوند ، مهم نیست که چه باشد. به همین دلیل ، امروز می توان به جای عنوان دروغین “همجنسگرای” جنبش همجنسگرایان ، به عنوان دقیق “همجنسگرایان” اشاره کرد ، زیرا این افراد کاملاً داوطلبانه وارد آن شدند و این سبک زننده رفتار جنسی را انتخاب کردند و من هستم به آن افتخار می کنم. تعداد کمی از افراد که به دلایل آموزشی یا محیطی جهت گیری جنسی خود را از دست داده اند و برای بازگشت به زندگی نیاز به مداخله درمانگر دارند ، بزرگترین قربانیان جنبش همجنسگرایان محسوب می شوند.
بهنام اوحدی در تاریخ اتفاق افتاد شیوه زندگی او به کمبودهای همجنسگرایان اشاره می کند و بسیاری از شرکا را یکی از رفتارهای مشترک آنها می داند و می گوید: “ما سعی کردیم آنها را به مشارکت مجردی بیاوریم ، سعی کردیم آنها را در روابط طولانی مدت نگه داریم”! اوحدی اظهار داشت که دلیل این رابطه بیشمار عدم به رسمیت شناختن ازدواج همجنسگرایان است و وی خواهان ورود علما و مراجع عظام در زمینه تسهیل ازدواج همجنس گرایان است! نکته این است که گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه برخی از همجنس گرایان در طول زندگی خود با بیش از 500 شریک زندگی رابطه جنسی برقرار می کنند. همجنس گرایی بخشی از طبیعت است که به هم پیوسته نیست و مدل سالم جنسیت را زیر سوال می برد و ناگزیر با عواقب آن روبرو می شود. به عنوان مثال ، از دست دادن آنوریسم اسفنکتر و بی اختیاری مدفوع چیزی است که همجنس گرایان نمی توانند از آن فرار کنند.
سرانجام ، بهنام اوحدی برای ورود سریع به این حوزه و آزادسازی همجنس گرایی نیاز به ورود سریع علما و مراجع دارد که نشان می دهد جریان حمایت از همجنس گرایی در کشور امروز به جایگاه مراجع عظام تقلید رسیده است. یکی از این ادبیات این است که “آنچه خداوند بر اساس خرد پنهان خود خلق کرده ، خود او نیز از آنچه خلق کرده خشنود است و بنده خدا نمی تواند در کار خدا دخالت کند.” وی بارزترین آیات قرآن کریم را در مورد عمل شنیع لواط به زیر سال برد و از جمله سایر مقامات را به همراهی دعوت کرد.
نکته تأسف بار این است که کودکان و نوجوانان تحت تأثیر جریان رسانه های طرفدار همجنسگرایان قرار می گیرند. همانطور که دکتر نیکولوسی در کتاب خود در زمینه درک همجنس گرایی اشاره کرده است ، درصدی از نوجوانان تحت تأثیر احساسات نوجوانان همیشه نوعی رابطه عاطفی و جنسی را با یک همجنس باز تجربه می کنند. در این شرایط ، روانپزشکی وجود دارد که همجنس گرایی را ذاتی اعلام می کند که این تا حد زیادی حکمت پنهان خالق را معرفی می کند ، که می تواند این رفتار نوجوانان را قانونی جلوه دهد و آن را به الگوی دائمی رفتار جنسی آنها تبدیل کند.
امروز ، بیش از هر زمان دیگری ، لازم است که این جریان سیاسی افشا شود و همجنسگرایان زشت پشت ماسک بیمارانی که جنس مخالف خود را از دست داده اند ، نشان داده شود. اولین قدم برای مقابله با این روند سیاسی که با تمام توان به منصه ظهور رسیده است ، افزایش آگاهی نخبگان جامعه و روشنگری فرهنگیان جامعه خواهد بود.

بیشتر بخوانید  آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری آ


دیدگاهتان را بنویسید