پیشنهاد تعطیلی تهران و کرج / پلیس برای جریمه و استرداد خودروها – اخبار مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور ، صبح امروز در پایان جلسه ستاد عملیاتی ستاد ملی ویروس کرونا وی به خبرنگاران گفت که انطباق با پروتکل های بهداشتی به حدود 50٪ رسیده است که رقم پایینی است.

وی ادامه داد: تصمیم بر این شد که کلیه افراد متولی ، فرمانداران و فرمانداران استان ها جلسات فوق العاده ای تشکیل دهند و کارگروهی را تعیین کنند تا بتوانیم با تخلفات بیشتری برخورد کنیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فرض بر این است که به دلیل تعطیلی سه آخر هفته ، ممکن است دو تا سه روز دیگر از کارخانه فرصت داشته باشیم. ویروس کرونا اجازه دهید در تهران و کرج مجوز تعطیلات بگیریم ، اما من بر دستورالعمل های مدیریتی تأکید می کنم ویروس کرونا صادر شده برای سفر در شهرهای قرمز ممنوع است.

هم ماشین خوب است و هم ماشین را پس می دهد

وی تأکید کرد: علاوه بر جرایم مندرج در دستورالعمل ، به پلیس دستور داده شده است که هرجا با سفرهای جاده ای روبرو شویم ، از خانواده همه مسافران و رانندگان عزیز عذرخواهی کند.

وزیر کشور با تأکید بر قوانین سختگیرانه کرونا گفت: “از این پس هشدار می دهیم که طی این چند روز به مسافرت نروید.”

وزیر کشور خاطرنشان کرد: من در اینجا اعلام می کنم؛ مهمترین و موثرترین راه مقابله با ویروس ویروس کرونا رعایت پروتکل ها و موارد دیگر مسئله واکسن ها است. در زمینه واکسن ها ، در عمل ، نگرانی های مطرح شده در جلسات قبلی با توضیحاتی که دوستان ما در وزارت بهداشت ارائه دادند ، مطرح شد.همه افراد بالای 60 سال می توانند ظرف دو هفته واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید  طرح جدید فروش نقدی محصولات مدیران خودرو از امروز آغاز شد + جدول قیمت

وی گفت: این بیانیه وزارت بهداشت است و آنها گفتند كه ما روز گذشته بالغ بر 300000 نفر را واكسن كردیم. امیدواریم با قولی که داده اند این امر محقق شود.

گروه ها کلاه گیس و خطر واکسن زدن ویروس کرونا شناسایی می شوند

رحمانی فضلی تاکید کرد: پس از 60 سال و بیشتر ، یعنی 50 سال در مناطق خاص و تاج بالی ، آنها به گروه های پرخطر و پرخطر می روند. این گروه ها شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: طبق قول داده شده از سوی وزارت بهداشت ، همه گروه های پرخطر و کلاه گیس در طی یک ماه واکسینه می شوند. در این راستا ، به گفته دوستان ، تا ماه سپتامبر ما مجبور شدیم افراد بالای 60 سال و در بعضی مناطق – در سن 50 سالگی و گروه های پر خطر – کامل کنیم.

وی گفت: “این می تواند یک گام بسیار موثر در جلوگیری از عفونت باشد.” ویروس کرونا اما کسانی که واکسینه می شوند باید پروتکل ها را رعایت کنند.

رحمانی فضلی گفت: برخی افراد بدون ثبت نام به مراکز واکسیناسیون مراجعه می کنند که باعث ایجاد صف ، ناراحتی و دشواری می شود و دفعات آن را افزایش می دهد. فاصله بین عبور با چرخش یا بدون چرخش حداکثر یک هفته است.

به محرم پروتکل های سال قبل را دنبال کنید

وی از اصناف برای همکاری در برخورد با آنها تشکر کرد ویروس کرونا وی افزود: در حالی که ما عذرخواهی می کنیم ، باید بگوییم که تمام این تلاش ها تأمین منافع بیشتری است که همان زندگی ، سلامتی و ایمنی مردم است.

بیشتر بخوانید  آیا واقعا دوران اعتیاد سقوط کرده است؟

رحمانی فضلی ، با اشاره به تعطیلات پیش رو مانند عید قربان و غدیر محرم وی گفت: امروز پیشنهاد شد که ما همان پروتکل های سال گذشته و امسال را دنبال کنیم. همه ما از قانون تبعیت می کنیم و مصوبات ستاد با مصوبه رهبر معظم انقلاب همان مصوبات شورای عالی امنیت ملی است و حاکمیت قانون برای ما است.

دیدگاهتان را بنویسید