کرونا در سوگ دو خانواده دیگر کهگیلویه و بویراحمدی عزادار است


کرونا در سوگ دو خانواده دیگر کهگیلویه و بویراحمدی عزادار است

ایسنا / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان تاج در استان به 715 نفر خبر داد و گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته دو استان استانی جان خود را از دست داده اند.

“دکتر پرویز یزدان پناه” افزود: در حال حاضر 215 بیمار در استان بستری هستند که 104 نفر از آنها به طور قاطع بیمار هستند و 13 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: از کل بیماران ویروسی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ، 51 هزار و 158 نفر بهبود یافته اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از 321 نمونه PCR به دست آمده از آزمایشگاه سلول و مولكول یاسوج ، حدود 38٪ مثبت بود ، بیشترین موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد ، كهگیلویه و بهمئی و 18٪ از تست سریع 113 بود. نمونه ها نیز موارد مثبت هستند ، عمدتا در شهرستان های گه ساران و بویراحمد.
دکتر یزدان پناه از شهروندان خواست که به طور کامل از محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی برای بیماری عروق کرونر قلب پیروی کنند و به کارکنان مراقبت های بهداشتی در کاهش بار کاری خود در این شرایط دشوار کمک کنند.
به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، اظهار داشت: علت افزایش قابل توجه تعداد بستری ها تأخیر در مراجعه بیماران به مراکز درمانی است ، شهروندان در صورت مشاهده باید به مراکز درمانی مراجعه کنند علائم. شبیه سرماخوردگی است. “
انتهای پیام

بیشتر بخوانید  سهمیه نان رد شد

دیدگاهتان را بنویسید