پیرو دستور رئیس قوه قضاییه در مورد کارخانه سیمان دهلران – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



مهدی اصلانی کرچی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی اظهار داشت: در مورد کارخانه سیمان دهلران ، نظارت ضعیف مدیران دولتی از جمله بانک و صنعت ضعیف بود و انتظار می رفت پیمانکار پروژه بیشتر کار کند و طرح را با سرعت بیشتری تنظیم کند.

وی افزود: طبق دستور مقام قضائی برای بررسی مشکلات واحد تولیدی کارخانه سیمان دهلران سازمان بازرسی ، برای بررسی دقیق و گزارش جامع در خانه حضور داشتیم و از نزدیک در جریان مشکلات آن قرار گرفتیم و مشکلات “

وی هدف این سازمان را کمک به تأسیس و فعال سازی کارخانه سیمان دهلران عنوان کرد و گفت: سازمان بازرسی به دلیل حجم سرمایه گذاری ها مانع ادامه کار این کارخانه نمی شود.

اصلانی کارچی گفت: این دردناک است که این پروژه 15 سال است که در حال اجرا است و حدود 33 میلیون یورو هزینه ارز و بیش از 500 میلیارد ریال ریال سرمایه گذاری کرده است و ماشین آلات سالها بلاتکلیف مانده اند.

وی توضیح داد: چرا باید یک پروژه عظیم با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی کنار گذاشته شود؟

بازرس کل استان ایلام گفت: هدف از این بازدید طبق دستور رئیس قوه قضائیه ، حل مشکل این واحد تولیدی است تا بتوانیم همه امکانات ، قابلیت ها و توانمندی ها را برای بدست آوردن بررسی کنیم. از شر این سرمایه عظیم که در این استان و شهر وجود دارد خلاص شوید. بله ، بهینه استفاده کنید.

اصلانی ادامه داد: بازرسی از استان و کل کشور همیشه مطابق با ترتیب است مقام معظم رهبری به منظور ادامه حل مشکلات واحدهای تولیدی ، از حرکت و هر نوع ظرفیت ، از جمله تهیه تجهیزات اضافی و مکانیزم های تشویقی که طبق قانون می توانند استفاده شوند ، قطعاً استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید  مقررات جدید سفر از ایران به انگلستان اعلام شد

تهیه گزارش توسط اداره بازرسی کل کشور

وی افزود: پیمانکار پروژه باید سخت و با جدیت و قاطعیت کار کند ، اگر به دلایلی دستگاه های اجرایی و نظارتی به این نتیجه برسند که پیمانکار پروژه تمایل و انگیزه لازم را ندارد ، ما از روش های قانونی برای کار استفاده خواهیم کرد منافع مردم. “سرانجام شما می رسید.

وی از تهیه گزارش توسط اداره بازرسی کل کشور خبر داد و گفت: کارگروه تسهیلات در دسامبر و مارس سال گذشته مصوبه ای داشت و حداکثر کمک به پیمانکار ارائه شد ، وی می تواند از ظرفیت ماده 20 استفاده کند ، به شرطی که م worksثر باشد و فعال شود. واحد.

بازرس کل استان ایلام تأکید کرد: اگر پیمانکار به تعهدات خود عمل کند ، همکاری های لازم توسط مقامات مسئول انجام می شود ، در غیر این صورت طبق قانون دادگاه با این موضوع برخورد می کند.

اصلانی کارچی به استفاده از ماده 20 برای رفع موانع تولید به درخواست مدیر پروژه اشاره کرد و افزود: “تصمیم گیری در مورد صلاحیت این واحد برای این مزیت قانونی به عهده مدیران و مدیران عامل از جمله بانک ها و آژانس های وابسته است.” نه “آژانس بازرسی کل کشور مکاتبات و موانعی نخواهد داشت و اگر این واحد شرایط داشته باشد ، می تواند از این ظرفیت بهره مند شود.

سازمان بازرسی مانع اجرای طرح نمی شود

وی گفت: سازمان بازرسی کل کشور به دلیل انحراف در استفاده از تسهیلات در سال 98 گزارشی از این طرح تهیه کرده و کارکنان بانک را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد. پایان این گزارش به معنای جلوگیری از فعالیت های واحد نیست و تأکید می کند که شما باید سریعتر فعال شوید.

بیشتر بخوانید  افزایش قیمت طلا بیش از حد انتظار | بدین ترتیب تمایل برای خرید طلا کاهش می‌یابد!

اصلانی تاکید کرد: در مرحله اول ، سازمان بازرسی می تواند مدیران را در تصمیم گیری همراهی ، مشارکت و کمک و راهنمایی کند و در صورت عدم موفقیت در کار ، مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کرده اند ، قطعاً باید گزارشی تهیه و ارسال کنند به دادگستری

وی در مورد جایزه دادن به کارخانه سیمان دهلران گفت: “بخشی از این موضوع که مربوط به دادگستری و بازرسی کل کشور است ، در اسرع وقت این کار را خواهیم کرد و برخی موارد مربوط به تصمیم گیری است – مدیران و حوزه های اجرایی. “

مدیر کل بازرسی استان ایلام در مورد اینکه آیا سازمان بازرسی مانع اجرای این پروژه شده است ، افزود: این گفته به هیچ وجه صحت ندارد ، تهیه تجهیزات اضافی و استفاده از مشوق های پشتیبانی هیچ مانعی ندارد و ما همیشه می خواهیم روی همه پروژه ها کار کنیم . “وضعیت باید در جهت خدمت به مردم حرکت کند.

وی افزود: برای بهره مندی این پروژه از ماده 20 ، رفع موانع تولید ، مبلغ بین 12000 تا 15 تریلیون ریال به سود پیمانکار پروژه خواهد بود ، به شرط آنكه این واحد را به اتمام برساند و واحد را عملیاتی و فعال كند. شرایط قانونی اگر شرایطی دارید از این مزیت استفاده کنید.

بازرس کل استان ایلام تأکید کرد: البته این بدان معنا نیست که این میزان و مزیت به وی تعلق می گیرد و سپس در عمل می بینیم که رکود و رکود ادامه خواهد داشت و این باید توسط مقامات دولتی و بانک روشن شود. او نظری در این مورد ندارد.

بیشتر بخوانید  آیا برداشتن ترس از بدن با نمک، پنبه و مو امکان پذیر است؟

دیدگاهتان را بنویسید