2 کشته و 4 زخمی در تیراندازی در کالیفرنیا


به گزارش گروه بین الملل فارس ، منابع محلی آمریکایی شنبه شب گفتند که تیراندازی در خیابانی در ساکرامنتو ، کالیفرنیا انجام شده است.

طبق وب سایت شبکه «اخبار فاکساداره پلیس ساکرامنتو گفت ، در تیراندازی در محله قدیمی شهر دو نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند. مجروح آنها بودند.

محققان بر این باورند که تیراندازی حادثه درگیری بین دو گروه مسلح بوده و تعداد زیادی اسلحه گرم از صحنه جنایت کشف و ضبط شده است.

پیش از این ، بایگانی خشونت با سلاح گرم بدون خشونت ، که حوادث تیراندازی در ایالات متحده را رصد می کند ، در گزارش جدیدی اعلام کرد که 267 تیراندازی دسته جمعی در ایالات متحده از اوایل سال 2021 تا اواسط ژوئن رخ داده است. (اطلاعات بیشتر)

مقایسه آمار خشونت با اسلحه بین ایالات متحده و بقیه جهان ، ایالات متحده را به یک کشور بسیار استثنایی تبدیل می کند: این کشور نسبت به سایر کشورها در جهان ، تیراندازی های خشن بیشتری دارد. اگرچه ایالات متحده حدود 5 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد ، اما نزدیک به 31 درصد از کسانی که دست به نسل کشی مسلحانه می زنند ، می باشد.

علاوه بر این ، آمارهای سرویس تحقیقات کنگره نشان می دهد که آمریکایی ها حدود نیمی (48٪) از 650 میلیون سلاح غیرنظامی جهان را در اختیار دارند.

جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا اخیراً از شش دستورالعمل برای کاهش خشونت مسلحانه رونمایی کرده و حوادث را به یک بیماری مسری تشبیه کرده و آن را به عنوان یک اختلال جهانی توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید  پندار اکبری با قیافه فوق‌العاده شکسته و موهای سپید پیداش شد

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید