لغو 200 پرواز در فرودگاه لیسبون پس از اعتصاب کارکنان


به گزارش گروه بین الملل فارس ، حداقل در روز شنبه (به وقت محلی) پس از اعتصاب گسترده کارکنان فرودگاه لیسبون حداقل 200 پرواز لغو شد.

اعتصاب دو روزه کارکنان و خدمه فرودگاه لیسبون احتمالاً منجر به لغو پروازهای بیشتر در پایتخت پرتغال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری “رویترزسخنگوی انجمن تکنسین های خدمات فرودگاه پرتغال ، که خواستار اعتصاب شد ، گفت که حدود 100 درصد کارکنان فرودگاه لیسبون – شلوغ ترین فرودگاه پرتغال – به اعتصاب پیوسته اند.

شرکت مدیریت فرودگاه پرتغال با اعلام لغو پروازها در فرودگاه لیسبون گفت این اعتصاب تأثیر جدی بر بزرگترین شرکت هواپیمایی پرتغال ، TEP داشته است ، اما شرکت های کوچکتر آسیب کمتری دیده اند.

براساس این گزارش ، خدمات زمینی در فرودگاه لیسبون از شرکت آنها می خواهند که بلافاصله حقوق و پاداش تعطیلات امسال را به آنها پرداخت کند. شرکت اپیدمیک ویروس کرونا او با مشکلات جدی مالی روبرو است.

به گزارش رویترز به نقل از مدیرعامل شرکت مدیریت فرودگاه پرتغال ، این اعتصاب تقریباً کار فرودگاه لیسبون را مختل کرده است ، اما آنها انتظار دارند اوضاع کشور دوشنبه شب به حالت عادی برگردد.

رسانه های پرتغالی همچنین گزارش دادند که اعتصاب و لغو پروازهای پس از پرواز به فرودگاه لیسبون باعث سردرگمی مسافران خارجی و داخلی در فرودگاه شده است و حتی برخی مجبور شده اند در اتاق های انتظار بخوابند.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  یمن عربستان سعودی به نقض آتش بس / شهروند یمنی مورد اصابت گلوله متجاوزان ادامه می دهد - اخبار آسیای غربی - اخبار بین المللی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید