100 حمله صاعقه در دلگان / قطع برق در بسیاری از روستاها و مرکز شهر – اخبار از سیستان و بلوچستان – اخبار از استان های تسنیم


مویتبا شوجایی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم دلگان وی گفت: سقوط حدود 100 تیر برق با فشار متوسط ​​و کم شرایط ناپایداری را در شهرستان دلگان ایجاد کرد و برق بسیاری از روستاها و مرکز شهرستان قطع شد.

وی افزود: دو تیم از استان به همراه 7 تیم از شرکت برق شهرستان در حال رفع خسارت هستند و انتظار داریم برق در بیشتر مناطق قبل از غروب خورشید وصل شود.

فرماندار دلگان گفت: در بخش کشاورزی طوفان خسارات زیادی به نخل های این شهرستان وارد کرد و کشاورزان در حال آماده سازی برای شروع برداشت محصول در 20 روز آینده بودند.

شجاعی گفت: ما هنوز برآورد دقیقی از تعداد خسارات نداریم ، زیرا تیم های ارزیابی نمی توانند در مناطق حضور داشته و ارزیابی را انجام دهند و دلیل آن شرایط ناپایداری جوی است که تیم های ما داشته و ارزیابی می کنند به محض آرام شدن شرایط “

فرماندار دلگان گفت: ترکیب باران و طوفان و همراه با گرد و غبار ناشی از تالاب خشک جازموریان ، تعداد بیماران تنفسی و مراجعه آنها به مرکز درمانی امام رضا (ع) این شهرستان را افزایش داد.

به گزارش تسنیم ، به دلیل بارندگی های سیل آسا و طوفان های موسمی ، جاده ارتباطی حدود 40 روستا در قسمت جنوبی سیستان و بلوچستان به دلیل بارندگی شدید و جاری شدن سیل در رودخانه های فصلی مسدود است.

انتهای پیام / 395

بیشتر بخوانید  فوری؛ نحوه فعالیت و ساعت کاری جدید بانک‌ها اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید