نمایشگاهی از ظرفیت های صنعتی ایران در باکو برگزار می شود


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز ، علی جهانگیری در نشست بررسی دستاوردهای سفر هیئت اقتصادی به باکو در آذربایجان شرقی ، گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه را از اولویت های اصلی این استان برشمرد و گفت: : از مشارکت در بازسازی قره باغ ، توسعه روابط با این کشور ضروری است.

وی در مورد انتصاب استاندار آذربایجان شرقی به عنوان رئیس ستاد توسعه تجارت با جمهوری آذربایجان توسط وزیر صمت گفت: “با توجه به مسئولیت ملی استان ، باید تلاش های ویژه ای برای توسعه و گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری انجام شود. با این کشور “

جهانگیری با قدردانی از همکاری بسیار خوب سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو برای سفر هیئت اقتصادی استان به این کشور گفت: آذربایجان بسیار مایل است حالت خوبه برای همکاری با ایران و به ویژه با استان آذربایجان شرقی ، آنها باید از این فرصت استفاده موثر کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: طبق توافق نامه های منعقده با مقامات جمهوری آذربایجان ، نمایشگاه صنعت ساخت و ساز ، طراحی ، ساخت فنی و مهندسی و برق در ایران در باکو برگزار می شود تحت مسئولیت تبریز. “

جهانگیری ادامه داد: طی روزهای آینده جلسه تخصصی با حضور نمایندگان تشکل های صنعتی و همچنین اتاق بازرگانی برگزار می شود تا بهترین موضوعات تخصصی ممکن در زمینه این نمایشگاه بررسی شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این نمایشگاه باید به دور از کارهای موازی ، رفتار سنتی و کلیشه ای و مطابق با آخرین استانداردهای نمایشگاه در جهان برگزار شود.

بیشتر بخوانید  طرز پخت میرزا گاسمی با کدو تنبل

انتهای پیام / 60001


دیدگاهتان را بنویسید