58 سوال غیر استاندارد کنکور ریاضی در مجلس را پیگیری کنید



وی افزود: در این نامه ما یک نسخه به وزیر آموزش و پرورش دادیم تا نظر آنها را بیان کند. وزارت آموزش و پرورش پاسخ لازم را در اسرع وقت همراه با مستندات كامل ارسال كرد ، كه باید از آنها برای این سرعت در پیگیری الزامات دانش آموزان تشكر كند.

مقتدایی ادامه داد: طبق اعلام وزارتخانه ، مثلاً از 55 سوال ریاضی در ریاضیات ، 8 سوال خارج از کتاب است ، 13 سوال خارج از کتاب درسی است ، 1 سوال اشتباه است ، 1 سوال خارج از کتاب است و آنجا انتخاب درستی نبود “7 س answeredال به کتاب پاسخ می داد اما دشوار یا بسیار دشوار بود ، 9 س answeredال به کتاب پاسخ می داد و محاسبات زیادی داشت و 16 س answeredال به کتاب پاسخ می داد (به طور متوسط).

نماینده مردم اصفهان گفت: از 30 سوال رشته ریاضی در رشته تجربی آزمون سراسری ، 2 سوال خارج از کتاب درسی ، 9 سوال خارج از اهداف کتاب درسی ، 2 سوال بدون گزینه صحیح ، 3 سوال است مطابقت با کتاب درسی اما دشوار یا بسیار دشوار بود. 1 س inال مطابق با کتاب درسی بود و محاسبات زیادی وجود داشت و 13 س textال با کتاب و مقادیر متوسط ​​مطابقت داشت.

مقتدایی ادامه داد: از 20 س inال ریاضی در علوم انسانی ، 6 س outsideال خارج از اهداف كتاب ، 8 س questionsال مطابق با كتاب (سخت یا بسیار دشوار) و 6 س inال مطابق با كتاب بود (متوسط )

وی افزود: همچنین طبق گزارش دریافتی از وزارت آموزش و پرورش ، در س Persianالات فارسی گروه آزمایشی در علوم انسانی ، س Persianالات فارسی گروه آزمایشی در ریاضیات ، س Persianالات فارسی گروه آزمایشی علوم تجربی ، سوالات فارسی گروه آزمایشی در هنر ، س questionsالات شیمی از رشته تجربی. این جمله غلط املایی بود ، با پاسخ صحیح مخالف بود ، استاندارد نبود ، از بخش حذفیات س questionsال می کرد و غیره.

بیشتر بخوانید  مجیدی: قطع رابطه با استقلال نیز به نفع من بود ، همه مجیدی - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

نایب رئیس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من حساس هستم و موضوع حقوق کاندیداها را از نزدیک دنبال می کنم. من اسناد و گزارش وزارت آموزش و پرورش را برای وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش ارسال کردم و نظر خواهی کردم. وزارت علوم باید پاسخ را تسریع کند و اگر وزارت معارف اعتراض کرد ، باید بلافاصله برنامه ای تهیه و مسائل برطرف شود. وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش باید با همكاری برای بررسی و رسیدگی به این موضوعات ، با تمركز بر عدم نقض حقوق داوطلبان.

نماینده مردم اصفهان گفت: من همچنین یک نسخه از مکاتبات را به کمیسیون اصل 90 ارسال کردم که همچنین نامه ای به معاون وزیر امور مجلس وزارت علوم و رئیس سازمان سنجش ارسال کرد و درخواست تحقیق و پاسخ

وی افزود: تسریع لازم باید توسط طرفین در دستور کار قرار گیرد و این موضوع قبل از اعلام نتایج تکمیل شود. داوطلبان در تماس با ما ، از مجلس ، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برای پیگیری در این مورد تشکر می کنند و در حال بررسی این پیگیری برای جلوگیری از نقض حقوق شرکت کنندگان هستند. این دیدگاه نشان می دهد که داوطلبان مطمئن هستند که این موضوع توسط مقامات نظارت می شود و پس از بررسی دقیق بهترین نتیجه حاصل خواهد شد.

مقتدایی گفت: من منتظر پاسخ وزارت علوم و سازمان سنجش هستم و پس از دریافت پاسخ و اظهار نظر ، قطعاً موضوع را از طریق ابزار نظارت مجلس و کمیسیون اصل 90 پیگیری می کنم ، اما این مسئله بین دو وزارتخانه باید سریعاً مورد بررسی و تعیین قرار گیرند و موضوع باید برای نامزدها روشن باشد. اگر پس از امتحانات ، خطایی مشاهده شد و نقصی در طراحی س questionsالات وجود داشت ، باید بلافاصله به صورت شفاف با داوطلبان در میان گذاشته شود و حذف سوالات در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  مدارس فردا تعطیل شد | مدارس کدام استان ها فردا تعطیل می باشد؟

۴۷۲۳۱

دیدگاهتان را بنویسید