بنا: به دلیل فاصله کم بین المپیک و جهان ، در مسابقات نروژ حاضر هستم / برای هر 5 کشتی گیر فرصت کسب مدال را پیدا می کنم – اخبار کشتی و وزنه برداری – اخبار ورزشی در تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمچند روز قبل از اعزام تیمش به توکیو ، محمد بنا در مورد وضعیت شاگردانش گفت: “این آخرین اردوگاه ما است و تا 4 آگوست ادامه دارد ، زمانی که به توکیو می رویم.” تیم 5 آگوست وارد ژاپن می شود و 5 روز تا مسابقات فرصت داریم. 10 آگوست اولین روز مسابقات ماست که علیرضا نجاتی و امین میرزازاده در آن وزن می کنند.

وی در مورد اینکه کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند ، گفت: همه مربیان به طور مرتب همراه با بچه ها حریفان را بررسی و تحلیل می کنند. مکالمات لازم ، گرچه بچه ها کوچک هستند ، اما باتجربه هم هستند. آنها با بیشتر مخالفان خود جنگیده اند و تقریباً همه را می شناسند.

وی در آستانه سومین دوره بازیهای المپیک ، از نظر فرصتی که در توکیو به شاگردانش می دهد ، گفت: “با تلاش دو ساله اندی و کادر فنی و مدیریتی و همچنین کمک مربیان از سراسر کشور ، این 5 قهرمان حذف شدند. “در اوج. من واقعاً امیدوارم که با کادرفنی مبارزه خوبی داشته باشم. فکر می کنم همه شانس کسب مدال را دارند ، اما مهم این است که در روز مسابقات خوب باشد و همه شرایط لازم را داشته باشند تا ما باید تا روز مسابقه صبر کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قبلاً گفته بود تا المپیک در کنار تیم ملی خواهم بود ، اظهار داشت: در جریان گفتگوها با وزیر امور خارجه بحث شد که ما باید برنامه خود را به جهانیان بدهیم ، زیرا فاصله بازی های المپیک با جهان کوتاه است. وی ادامه داد: بعد از المپیک اگر فدراسیون ما را لایق دنیا بداند ، بقیه کارها با فدراسیون کشتی است.

بیشتر بخوانید  تو عاشق تری یا شریک عاطفی‌ات؟! | مواردی که شما را عاشق تر از شریک عاطفی تان نشان می‌دهد

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید