پروژه های بنیاد مسکن روستایی وضعیت جامعه روستایی را بهبود بخشیده است



حافظ باباپور روز شنبه در جلسه با فرماندار اهر افزود: این بنیاد به عنوان متولی پروژه های توسعه روستایی ، به ویژه با تهیه و اجرای طرح های آزمایشی در مناطق روستایی ، نقش مهمی در توسعه کل روستاها داشته است.

وی گفت: بنیاد مسکن موفق شده است گامی مهم در این راستا برداشته و بستری مناسب برای بهبود اوضاع اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ایجاد کند و این اقدامات منجر به حفظ جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس روستاییان از مناطق شهری تا روستایی. “

مدیرکل بنیاد مسکن در آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت های بنیاد مسکن در آذربایجان شرقی به ویژه در روستاهای اهر گفت: برای افزایش این خدمات ، فرماندار ، دهیاری ها و سایر دستگاه های مرتبط باید دارای موارد خاص باشند. تعامل با بنیاد “مسکن”.

باباپور با اعلام موافقت خود با درخواست فرماندار اهر مبنی بر تخصیص اعتبار برای اجرای طرح هادی روستاهای این شهرستان ، ادامه داد: اعتبار طرح هادی روستاهای مورد نظر با هزار و 400 وام تأمین می شود.

فرماندار اهر همچنین با ابراز خرسندی از ارائه بنیاد مسکن در زمینه توزیع قیر رایگان آسفالت در روستاهای این شهرستان اظهار داشت: ادامه این بنیاد برای توسعه روستاها به ویژه روستاهای محروم ضروری است .

رسول هودابهش با اشاره به نتایج فعالیت های جهادی بنیاد مسکن در زمینه توان بخشی مسکن روستایی ، ارائه اسناد مالکیت به روستاییان و بهسازی راه های روستایی ، افزود: روند پیشرفت و کیفیت پروژه ها در روستاهای این شهر مطلوب است اتمام محصولات نیمه تمام لازم است.

وی با بیان اینکه فعالیت های بنیاد مسکن به ویژه در زمینه خدمات رسانی به فقرا چه در شهرها و چه در روستاها قابل تقدیر است ، افزود: فرماندار این شهرستان با همکاری و تعامل با این بنیاد به توسعه روستاها کمک می کند تا جایی که ممکن است.

بیشتر بخوانید  ایران و روسیه بر تقویت و فعال سازی کریدور شمال و جنوب تأکید دارند

شهر اهر با 150 هزار نفر جمعیت در 107 کیلومتری شمال شرقی تبریز واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید