آغاز دوره تخصصی مشهور با حضور 150 روحانی از استان ماركازی – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام مهدی عباسی در مراسم افتتاحیه دوره تخصصی الحاق به معروف و نهی از منکر در اراک اظهار داشت: به منظور تعامل و همکاری بین نهادهای فعال در حوزه فرهنگ ، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نهی از منکر تفاهم نامه آه تو آنها در سه منطقه مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

وی افزود: عرصه اول این امر تفاهم نامه توانمندسازی نیروی فرهنگی موثری است که در استان مرکزی فعالیت می کند. حوزه دوم تولید محتوای فرهنگی مورد نیاز جامعه است و حوزه سوم حضور مبلغان و فرماندهان مشهور در زمینه ترویج و فعال سازی در محیط های مختلف کاری عمومی و میدانی است.

آغاز دوره تخصصی مشهور با حضور 150 روحانی از استان مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تأکید بر توافق و همکاری در سه زمینه آموزش ، تولید و ترویج گفت: امروز اولین گام دوره تخصصی پیوستن به امر به معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش و آغاز توانمند سازی است. منابع انسانی متخصص در حومه روستا و شهرهای استان ، روسای پایگاه های اجتماعی تبلیغات اسلامی استان و امامان محله.

عباسی با اشاره به شرکت 150 مبلغ معنوی در استان در این دوره گفت: این دوره در 20 جلسه توسط ستاد توان بخشی و نهی از منکر استان تهیه و تدوین شده است که در آن مبلغان مباحث تخصصی برای پیوستن به خوب و نهی از منکر. “آنها با مبانی ، نیازها ، استراتژی ها ، استراتژی ها و مشکلاتی که جامعه ما هنگام بحث در مورد نظارت عمومی مواجه است آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید  دولت بایدن متهم شده است که مبالغ هنگفتی را خرج کرده است

وی با تشکر از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان برای طراحی و اجرای این پروژه ، خاطرنشان کرد: امیدواریم مبلغین متخصصی که دوره اول را می گذرانند دو مرحله بعدی را در سال جاری آغاز کنند و در مورد تولید محتوا و زمینه. “شما یک ورود جدی و ملموس دارید.

دیدگاهتان را بنویسید