نامه معاون وزیر گمرک مبنی بر مشکل معافیت واردات کامیون – اخبار راه و مسکن – اخبار اقتصادی تسنیم


به گزارش خبرنگار اقتصادی آژانس تسنیم نامه مهرداد جمال اروانگی به شرح زیر است؛

در حالی که پیشنهادات این معاون در نامه 1400/474272 مورخ 11/4/1400 با عنوان معاون افتخاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پذیرفته شد تا از تجمع کامیون های وارداتی در گمرکات اجرایی جلوگیری شود و پاسخ لازم داده شود . با نامه № 53572 مورخ 15 ژوئیه 1400 به آن منطقه ، معاون به مدیر عامل اصلی و با نامه بخشنامه № 1400/522883 از 21 ژوئیه 1400 (تصویر پیوست) به کلیه گمرکات اجرایی اطلاع داده شد.

بر اساس آن بخشنامه ، در حالی که تأکید بر تسریع و تسهیل تشریفات گمرکی کامیون های وارد شده به گمرک است ، لیست و آمار کامیون های اعلام شده در آن گمرک طبق مقررات مربوط ظرف سه روز کاری اعلام می شود. مشکل مربوط به این حوزه از معاون را ذکر کنید.

همچنین برای گمرک مناسب است ، ضمن چک کردن جعبه یا مکاتبات فوری با مقامات گیرنده ، تعداد کامیون های موجود و اعلام نشده و دلیل اعلام نکردن سایر کامیون ها در گمرک را که مالکان هنوز موفق به اعلام آن نشده اند ، حس کنند. کالاها و داده ها. کامیون ها حداکثر تا پایان هفته معاون خود را در این منطقه اعلام می کنند.

بدیهی است که دفاتر گمرکی که کامیون های وارداتی در آن موجود نیست ، نیازی به مکاتبه ندارند و در صورت عدم گزارش مشکلات کامیون های اعلام شده یا غیر مجاز در این منطقه ، معاون مسئولیت هرگونه تاخیر در فرصت اعلام شده را بر عهده خواهد داشت. بر سرعت بخشیدن به پاسخ تأکید می شود.

بیشتر بخوانید  استایل عجیب ایلان ماسک، چشمانتان را از تعجب گرد می کند!+ عکس

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید