تسریع در ساخت مرحله 7 شهر صدف



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش مهندس شرفی به همراه علی عرب معاون ساخت و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان این شرکت از فاز 7 فاز 7 زاداف بازدید کردند و روند اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت اصلی را بررسی کردند. جاده هایی با مساحت 8200 مترمربع .پنجاه متر مربع ، دستورات تسریع در عملیات و رفاه بیشتر ساکنان منطقه را صادر کرد.
بر اساس این گزارش ، عبدالنبی شرفی برای اطمینان از رفاه حال شهروندان این قسمت از جزیره و حفظ زیبایی بصری فضای شهری جزیره کیش ، با انجام عملیات کف بتونی 3000 متر مربع در خیابان های کشور ، به عنوان و همچنین زیربنا و کف بتونی به مبلغ 6200 مترمربع که باید تکمیل شود.
وی همچنین با اشاره به لزوم توجه به اصولی از جمله سرعت ، دقت و کیفیت در اجرای این پروژه ها خاطرنشان کرد: به منظور مدیریت صحیح منابع مالی و جلوگیری از حفاری های پیش بینی نشده ، معابر نیاز به آسفالت در این جزیره و تکیه بر تلاش ها را شناسایی کنید. روز و شب و استفاده از تمام امکانات و تجهیزات ، عملیات به طور اساسی برای اطمینان از رضایت ساکنان انجام می شود.
لازم به ذکر است در منطقه شمالی فاز 2 شهر صدف ، روسازی و کانو-کایاک در خیابان های 3600 متری ، تابلوهای 1900 متری تاسیسات و روسازی بتونی خیابان های فرعی 3000 متر مربع و زیربنایی و تکمیل شده خیابان های اصلی را به مساحت 15000 متر مربع آسفالت می کند.
اجرای زیرسازی و روسازی بتنی به میزان 11000 متر مربع در پیش است.
در ناحیه جنوبی سنگفرش و کانو-کایاک در خیابانها به میزان 1800 متر ، روکش تاسیسات به طول 950 متر ، روسازی بتونی در خیابانهای فرعی به میزان 3000 متر مربع وجود دارد. عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان های اصلی به میزان 8250 متر مربع و اجرای زیرسازی و روسازی بتنی به میزان 6200 متر مربع در حال انجام است.

بیشتر بخوانید  سامنه بارشی وحشت‌ناک وارد کشور می‌شود

46

دیدگاهتان را بنویسید