مرجانه گلچین: نمی خواستم کسی بداند که من تاج را گرفته ام



مرجانه گلچین ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد که در آن بیماری عروق کرونر قلب خود را اعلام کرد و دوره سخت بیماری را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا ، این بازیگر در قالبی که وضعیت سختی را که پشت سر گذاشته نشان می دهد ، در ویدئویی که منتشر شده گفت:

“پس از یک دوره دشوار بیماری کرونر قلب ، من آمدم تا از حمایت ، راحتی و تبریک شما تشکر کنم. “اگرچه من اصلاً نمی خواستم کسی از بیماری من مطلع شود ، زیرا شما همیشه مرا در روحیه ای شاد می دیدید ، اما آنها گوش می دادند و مطلع می شدند.”

گلچین سپس درباره وضعیت خود گفت: “این سخت بود؛ آنقدر سخت که فکر می کنم از یک کابوس وحشتناک بیرون آمدم و بدنم هنوز عرق کرده ، ترسیده و از این خواب وحشتناک منجمد شده بود.

آنقدر سخت بود که اگر آن را تجربه نمی کردم ، تاج را جدی نمی گرفتم ، اما بسیار جدی و بسیار خطرناک و آزاد کننده است. مشکل تاج من بیشتر به سرم بود. سردرد و گردن درد. دردهای وحشتناکی در گوش هایم داشتم که هنوز نگذشته اند. در روزهای اول بدنم نیز درد و سرفه داشت ، خوشبختانه پزشک من در تشخیص به موقع پزشک و شروع آنتی بیوتیک ها اختلالی ایجاد نکرد. اما تا روزهای آخر درمان تعریق و تب داشتم. کرونا بی حالی عجیبی و کمبود انرژی دارد. همه ما بارها بیمار و مبتلا به آنفولانزا بوده ایم ، اما کسی از این بیماری جان سالم به در نبرده است و امیدوارم کسی نیز به آن مبتلا نشده باشد.

بیشتر بخوانید  ثبت رکوردی عجیب در نرخ سکه و طلا

وی گفت: “برای همه بیماران آرزوی شفابخشی دارم.” این بیماری شدید است ، اما دوستان ، دوستان و خانواده ام آن را تسکین دادند. کمی سخت بود زیرا در آن دوره پرستاری را از دست دادم. یکی دو نفر از پرستاران متوجه شده اند و فکر می کنم ترسیده اند. من صلاح نمی دانم که آنها کنارم باشند. وجدان من آن را نمی پذیرد از ترس اینکه واکنش شدیدتری نسبت به کسی نشان دهد. تمام این مدت من در کنار مادر پیرم بودم و از آنجا که از نزدیک با او ارتباط داشتم ، از عدم تماس با آنها می ترسیدم. “بلند شدن سخت است و من باید همه کارها را برای بیماری که در بیمارستان بستری است انجام دهم.”

وی با بیان برخی از ناامیدی های این روزهای خود گفت: “کمی ناراحت و ناامید هستم.” وقتی از وضعیت سالمندان صحبت می کنیم ، این نباید فقط یک شعار باشد. افراد مسن نیاز به توجه دارند و اگر خانواده ها این کار را با عشق و صداقت انجام دهند ، به حمایت نیز نیاز دارند. در هر صورت ، آنها عمر خود را در این کشور گذرانده اند ، پیر هستند و خدمات داشته اند. این بدان معنا نیست که وقتی پیر می شوید باید فراموش شوید. متاسفم که برای ماهی هایی که داریم ، جدا از مراقبت هایی که باید از خود مراقبت کنیم ، از افراد مسن پشتیبانی نمی کنیم. پوشک بسیار گران قیمت اما بی کیفیت. آنچه در سراسر دنیا شنیده ام به صورت رایگان در اختیار افراد مسن قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  خودرویی که با قیمت ۵۲۰ میلیونی خود می‌توانست جایگزین ۲۰۷ ایران خودرو شود! +تصاویر

هنگام بیماری و بیماری عروق کرونر قلب باید غذای خوبی بخورید. با این هزینه های خیره کننده ، خانواده معمولاً نمی توانند از غذای مورد نیاز بیمار استفاده کنند ، چه رسد به شخصی که مجبور است هر روز آب بخورد و گوشت و مرغ زیادی بخورد ، و اینها برای خانواده هایی است که توانایی تهیه آن را ندارند. . مثل یک رویا است. گران بودن داروها و افزایش قیمت ها مشکلی برای کسانی است که واکسینه نشده اند و واکسینه نمی شوند. من نمی دانم که چه مدت باید در مورد این مشکلات صحبت کنیم. از طرف دیگر ، خبرهای بد در مورد کشتن حیوانات آزار دهنده است. ما به اندازه کافی آزار دهنده هستیم. لطفاً دیگر با روح مردم بازی نکنید. حداقل هنگام بیماری و خانه بودن ، اگر لحظه ای تلویزیون را روشن کنند ، اخبار بسیار آزار دهنده است. “نیست.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید