ایران-هودرو آمادگی خود را برای نوسازی تاکسی ها اعلام کرده است



مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر 5000 تاکسی آماده تحویل به اتحادیه تاکسی و شهرداری است ، از آمادگی گروه صنعتی ایران – خودرو برای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی خود خبر داد.

به گزارش ایسنا ، فرشاد مقیمی در نشست با کارکنان ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن اشاره به اینکه ایران-هودرو علیرغم همه مشکلات و مشکلات مربوط به تولید به دلیل تحریم ها و تاج ها ، تلاش کرد گام های مهم و موثری در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی. اگر منابع مالی برای ادامه تولید خودروی اقتصادی در ناوگان تاکسی فراهم شود ، این روند ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل ایران گروه صنعتی خودرو ادامه داد: تولید وسایل نقلیه از ناوگان تاکسی زنجیره تأمین ویژه ای دارد. تأمین تجهیزات خودروهای دوگانه سوز براساس سفارش اپراتور و مشتریان انجام می شود و در زنجیره تأمین و خطوط تولید ایران خودرو آماده است تا نیازهای موجود را افزایش دهد ، به ویژه در زمینه تاکسی ها ، بهتر و بیشتر فراهم کند – خدمات با کیفیت برای تأمین مردم.

در ادامه این نشست ، عسگر نورالله زاده ، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید ضمن ارزیابی اقدامات ایران-هودرو در جنگ اقتصادی و تحریم های فعلی ، اظهار داشت: مرکز تحقیقات ایران-هودرو به عنوان یک مرکز استراتژیک و تأثیرگذار در صنعت خودرو گام مهمی است. به سمت خودکفایی و طراحی اتومبیل است.

وی با اشاره به طراحی و تولید محصول تارا ، این اقدام را استفاده از ظرفیت و دانش محلی می داند و می گوید: با تولید تارا صنعت خودرو در کشور به اطمینان تولید محصولات در سطح استانداردهای جهانی رسیده است. . توسعه تولید قطعات در کشور در سایه تولید محصولات تارا در شرایط دشوار فعلی است که باید از کیفیت بالای این محصول برای حضور در بازارهای جهانی بهره برد.

بیشتر بخوانید  ببینید | خاطره امیرحسین صدیق از زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به قرارداد نوسازی 130 هزار تاکسی با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ، تأکید کرد: به منظور ایجاد اشتغال ، نوسازی و بهینه سازی ناوگان تاکسی ، این قرارداد منعقد شد که شاهد ناوگان خواهیم بود. توسعه با همکاری ایرانخودرو.

پنجشنبه گذشته ، فرشاد مقیمی (مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو) با مسعود نصرتی (معاون رئیس سازمان شهرداری) ، مرزی حصاری (مدیرکل خدمات حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری) و عسگر نواله زاده (رئیس اجرایی) دیدار کرد. مدیر صندوق کارآفرینی امید). راه های تعامل و همکاری برای توسعه حمل و نقل عمومی و رانندگان تاکسی مورد بحث قرار گرفت و کارکنان ناوگان حمل و نقل عمومی حاضر در جلسه پیشنهادهایی را در مورد گسترش همکاری و استفاده از ایران ارائه دادند – ظرفیت هودرو برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید