افزایش بیماران مشکوک به بیماری کرونر قلب در بخش مراقبت های ویژه یزد


دکتر ابراهیم سلمانی سلمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد ، با اشاره به آمار ویروس کرونا وی در استان یزد در حال افزایش است ، گفت: در حال حاضر 811 بیمار مشکوک به تاجگذاری در استان یزد بستری هستند.

وی ادامه داد: از مجموع بیماران بستری در بیمارستان های استان ، 136 نفر به دلیل وخامت وضعیت خود تحت مراقبت های ویژه هستند و خدمات دریافت می کنند که نسبت به روز گذشته 11 افزایش داشته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه هفته گذشته 43 بیمار بیماری کرونر قلب در استان یزد قربانی کوید 19 شدند ، افزود: شب گذشته 266 بیمار مشکوک به بیماری کرونر قلب در بیمارستان های استان بستری شدند.

وی افزود: در حال حاضر شهر اشکذر به رنگ نارنجی است و شهرهای دیگر تاج قرمز دارند.

در پایان ، دکتر سلمانی با بیان اینکه مردم نباید در برخورد با این بیماری بی پروا و بی پروا عمل کنند و پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند ، از هموطنان خواست بیش از گذشته اقدامات بهداشتی را دنبال کرده و برای نجات جان خود و عزیزانشان در جلسات شرکت کنند آنهایی و از دوره های جداگانه خانوادگی خودداری کنید.

انتهای پیام / ب


بیشتر بخوانید  حاشیه بازی فولاد و عکس پرسپولیس به عنوان یادگاری از گل محمدی با هم تیمی های سابق / جای خالی در لیست سفید + عکس و فیلم

دیدگاهتان را بنویسید