نخبگان خوزستان باید در ایجاد یک هویت واحد برای استان تلاش کنند – اخبار خوزستان – استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی در نمایشگاه عکس و پوستر قیام عجیب مجموعه فعالان فرهنگی جبهه انقلابی در سالروز سرکوب قیام خونین مردم علیه افتتاح حجاب ؛ وی اظهار داشت: در این برنامه ها و موارد مشابه لازم است که بخشی خاص برای خوزستان اختصاص داده شود و از نقش خوزستان و مردم این منطقه مطلع شود.

وی افزود: ما باید بتوانیم در استان خوزستان از نظر قومیت ها ، گویش ها و خرده فرهنگ های مختلف یک هویت واحد و یکپارچه تعریف کنیم تا با اتکا به آن منافع و منافع استانی را دنبال کنیم.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: هویت واحد به این معنی است که ما درد هر قوم و ساکنان شهرهای مختلف استان خوزستان را درد کل استان می دانیم و اقدامات یکپارچه ای برای درمان آن انجام می دهیم “

وی گفت: متأسفانه این هویت به دلیل ضعیف بودن نقش نخبگان شکل نمی گیرد و حتی گاهی آسیب جدی می بیند.

شفیع اظهار داشت: فعالان اجتماعی و هواداران نخبگان و انقلاب باید این نگرانی را به گفتمان تبدیل کنند و اجازه ندهند که دیدگاه ناقص و قومی به این هویت منسجم آسیب برساند ، زیرا حتی تأمین منافع استان با این حمایت و فرهنگ آسان تر و کارآمدتر است “فضای 0 را اشغال می کند

وی گفت: امروز برخی از مردم و حتی حیوانات ما که سرمایه و معیشت گروهی از خوزستانی ها و راه تأمین معیشت این عزیزان هستند ، در معرض کم آبی یا کمبود آب قرار دارند و خشکسالی و تشنگی خوزستان را در بر گرفته است. ، اما هنوز یک صدا و هیچ درخواست کارشناسی بر اساس نقش همه مقامات در همه جنبه های موضوع شنیده نمی شود.

بیشتر بخوانید  فوری؛ تعلیق ناگهانی عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان افزود: شکل گیری مطالبه عمومی به دور از عواطف و احساسات نافرمانی و تدوین برنامه جامع راهی برای برون رفت از این فضای باریک است.

وی گفت: کمبود آب امروز نتیجه برنامه های غیر اصولی طولانی مدت است که باید در کوتاه مدت و بلند مدت اجرا شود و خوزستان را که به نتایج خود افتخار کرده و می کند ، خلاص کنیم.

شفیعی ادامه داد: در کوتاه مدت تأمین آب آشامیدنی مردم و آب مورد نیاز دام و کشاورزی و در بلند مدت حفاظت از خوزستان و منابع طبیعی آن باید به تصمیم مشترک روسای استانها و کارگزاران نظام اسلامی.

به گزارش تسنیم ، در سالروز سرکوب قیام خونین علیه افتتاح حجاب ، عکس و پوستر قیام گاریب در اهواز قرار می گیرد.

برنامه های این نمایشگاه شامل نمایش فیلم ، عصر شعر و یادبود و هم اندیشی درباره افتتاحیه حجاب است. این نمایشگاه از روز چهارشنبه 23 تیرماه از ساعت 6 تا 22 در خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی واقع در 17 غربی ، پاداد شهر ، پلاک برگزار می شود. 118

انتهای پیام / 341 / ع

دیدگاهتان را بنویسید