360 روحانی برای تشریح اندازه غدیر در اردبیل – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



علی حسن زاده در گفتگو من می گویم ج گزارشگر بیشتر، بیانیه ها: به مناسبت گرامیداشت دهه امام و استان و همزمان با ایام غدیر ، برنامه های مختلفی با تمرکز بر سازمان های غیردولتی و گروه های حاضر در محله ها برای بزرگداشت استان امام علی (ع) برگزار می شود (ع) و ایام پر برکت غدیر برای ذائقه مردم شیرین باد.

وی نمونه ای از این اقدامات و فعالیت های خودجوش و مردمی را در مکان های مختلف ، برگزاری جشن های عید سعید غدیر ، توزیع بسته های فرهنگی و معنوی ، تهیه و توزیع غذا و شیرینی و برپایی ایستگاه های مسابقه گدیر در مکان های مختلف اعلام کرد و گفت: تلاش ها برای اعزام 360 روحانی برای استفاده از ظرفیت مساجد و نمازخانه های گادیر برای آموزش عمومی و جشن های عمومی و مشاهده یک حرکت ارزشمند.

دبیر قرارگاه فاطمه الزهرا (ج) استان اردبیل گفت: در توضیح واقعه گدیر ، خانه این آیین ماندگار باید در مناطق مختلف روستایی و عشایری انجام شود و اهالی با واقعه تاریخی گدیر بیشتر آشنا شوند.

حسن زاده افزود: قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (ج) با برنامه های متنوع و رعایت پروتکل های بهداشتی امروزه ، وی سعی خواهد کرد تا بیش از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی استفاده کند و به نوعی فعالیت های مناسب و ارزنده ای را برای محافظت از این روزهای پربرکت انجام دهد

بیشتر بخوانید  استاندار مازندران از موسسه فرهنگ بوم گردی دعوت کرد تا رویداد ساری 2022 را تبلیغ کند

دیدگاهتان را بنویسید