بهزاد رحیموهانی: حقوق برای افرادی مثل من زیاد نیست



بهزاد رحیمانی درباره دوران بازیگری اخیر خود گفت: من اخیراً برای دو مجموعه تلویزیونی قرارداد بسته ام ، اما چون هنوز از آن مطلع نیستم نمی توانم در این باره صحبت کنم.

وی با اشاره به اینکه دو دوز تاج دریافت کرده است ، گفت: “خوشبختانه ، من دو دوز تاج دریافت کردم و امیدوارم همه گروه های سنی به زودی واکسن دریافت کنند.” با توجه به اینکه در پنجمین قله تاج قرار داریم و قدرت مسری و کشنده این نوع جدید که Delta نامیده می شود ، حتی بیشتر است ، لازم است بیش از گذشته رعایت شود تا با خیال راحت از این مرحله عبور کنیم.

بازیگر سریال “گاندو” در مورد رعایت نکات بهداشتی در پروژه ها نیز گفت: مردم از رعایت نکات بهداشتی بسیار آگاه هستند و از آخرین اخبار فعلی مطلع می شوند. طبیعتاً این آگاهی از عوامل پروژه های تولید فیلم و سریال است و با حساسیت دنبال می شود. این به من امکان می دهد بدون استرس در عکس ها شرکت کنم و دیگر نگران این موضوع نیستم.

این بازیگر پیشکسوت با اشاره به شرایط تاج گذاری و قرنطینه سازی در منزل گفت: اکنون در شرایطی قرار گرفته ایم که اکثر مردم در خانه و قرنطینه هستند و طبیعی است که به دلیل افزایش اوقات فراغت ، نیاز به سرگرمی افزایش یافته و مردم به سریالهای تلویزیونی ، شبکه نمایش خانگی ، فیلمها و سریالها منتقل شده اند. رقابت بین آنها نیز افزایش یافته است ، اما به طور کلی من معتقدم که تلویزیون جایگاه خود را در بین مردم حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید  عکس/ رامین ثالث، جانی دپ ایرانی کیست؟

بازیگر سریال “دون و فنگ روزگار” درباره وضعیت حقوق و دستمزد گفت: در زمان تاجگذاری ، با توجه به شرایط اقتصادی ، که همه چیز را گران می کرد ، وضعیت دستمزدها تغییر چندانی نکرد. البته برخی از افراد حقوق بالایی می گیرند و همه از این امر آگاه هستند ، اما اساساً نسل ما چندان به حقوق متعهد نیستند و آنها کار می کنند. ممکن است جوانان دیدگاه متفاوتی داشته باشند ، اما من همیشه سعی کردم درگیر مسائل مالی نشوم. حقوق و دستمزد برای افرادی مثل من زیاد نیست و به گفته مادرم روزی ما گنجشک هستیم و باید به همین امر خوشحال باشیم.

رحیمهانی خاطرنشان کرد: مردم هنوز جانبازان خود را به یاد می آورند و من در روابطشان مورد علاقه و محبوبیت آنها هستم. البته این ارتباط با مردم دو طرفه است و من همیشه سعی کرده ام در مواردی که شایسته مردم عزیزمان است حضور داشته باشم.

۵۸۵۸

دیدگاهتان را بنویسید