2039 / شهید ساسان گیل آبادی: در مورد مشکلات فعلی تصوری داشته باشید


به گزارش خبرگزاری فارس همدان ، شهید؛ شهود عرفانی و نقش همه چیز را شاهد باشید حالت خوبه او در چهار فصل جهان ظاهر شد و چشمهای ستارگان آسمانی ، ققنوس از هشت آسمانی را که هفت آسمان را مسحور خود کرد ، روشن ساخت ، همان معشوقی که به وادی مقدس عشق پرواز کرد و فرشتگان را نوازش روح کرد.

ما می خواهیم هرشب را با نام و یاد این ستاره ها سپری کنیم و با برکت و کمک این عرفای دوست داشتنی کار را شروع کنیم. بگذارید این ادای احترام مذهبی به آن همه شجاعت ، رشادت ، مبارزه و شجاعت باشد … “برگ سبز ، هدیه درویش” ، “تا زمانی که پذیرفته شود و مورد توجه قرار گیرد”.

لحظات ما با شهید ساسان گیل آبادی را تبریک می گویم:

به نام خدا

پدر و مادر عزیزم ، به جای اینکه گریه کنید ، به زنان لبخند بزنید و به شهادت پسرتان که در راه حق ، دین ، ​​عزت و وطن قدم نهاده است ، بالای جنازه من بایستید.

من راه خود را با چشم باز ، بصیرت و بینایی روشن انتخاب کردم و آرزوی شهادت و رضایت خدا را داشتم.

خداوند به شما پدر و مادر عزیزم صبر و شکیبایی بدهد و در مرگ من صبور باشید و تحمل کامل در برابر سرنوشت ها را مشاهده کنید. خدا برکت دهد شما برادر عزیز ، که دین خود را در برابر اسلام و مسلمانان به جا آورید. خواهرانم ، حجاب را کاملاً تماشا کنید تا شفیع شما فاطمه زهرا (سلام الله علیها) باشد.

بیشتر بخوانید  واکنش عجیب مقامات به تزریق واکسن در ارمنستان!

عزیزان به دنبال حرفه های پوچ و پوچ و زندگی گرانبهایی که خداوند برای شما دارد نباشید قايل بیهوده هدر ندهید و همیشه بصیرت و دیدگاه در مورد مشکلات داشته باشید و ببینید رضایت خداوند چیست و آنها را مشاهده کنید.

خداوند من و شما را بیامرزد و امیدوارم که بتوانم برای شما ، والدین و … شفاعت کنم.

انتهای پیام / 89001 /


دیدگاهتان را بنویسید