بازیکن اخراجی به توکیو سفر می کند / چه کسی تیم ملی والیبال را تصمیم می گیرد؟


به گزارش فارس ، تیم ملی والیبال مردان ایران برای حضور در المپیک به تیم اصلی رسید و از بازیکنان ، مربیان و همکارانی که صمیمانه در طول اردو به تیم ملی خدمت کردند تا آمادگی بیشتری داشته و بازیکنان را آماده کنند تشکر کرد

سعید معروف ، جواد کریمی ، سید محمد موسوی ، مسعود غلامی ، علی اصغر مجرد ، امیر غفور ، صابر کاظمی ، میلاد عبادی پور ، میثم صالحی ، مرتضی شریفی ، مهدی مرندی و آرمان صالحی 12 بازیکن تیم ملی اعزامی به بازی ها هستند. در توکیو . ولادیمیر آلکنو (سرمربی) ، توماسو توتولو (دستیار اول) ، محمدرضا تندروان (دستیار دوم) ، سیامک افروزی (پزشک و درمانگر) ، مهدی حباز (بدنساز) ، نوید مشجاری (تحلیلگر) و مانلی کسرایی (مترجم) قاب تکنسین ها تیم ملی را تشکیل می دهند و امیر هوشبر مسئولیت تیم ملی را بر عهده دارد.

* بازیکنی که الکنو را ترک کرد اما برگشت

قبل از اعزام تیم ملی کشورمان به لیگ ملت ها ، ولادیمیر آلکنو به نام مرتضی شریفی خط قرمز کشید تا محمد جواد معنوی نژاد یکی از دریافت کنندگان تیم ملی در این مسابقات باشد اما این بازیکن در روزهای اخیر مصدوم شد و این نبردها را از دست داد. سرمربی تیم ملی برای پر کردن جای خالی خود ، یک بار دیگر از شریفی برای حضور در اردوها دعوت کرد.

* مرندی ، تنها تازه وارد باقی مانده است

والیبال ایران در لیگ ملت ها با ضعف های زیادی در قسمت میزبان روبرو شد ، بنابراین رئیس فدراسیون و کادر فنی از فرهاد گائمی ، مهتابی میرزادجانپور و مهدی مرندی برای دور جدید تمرینات تیم ملی دعوت کردند. فرهاد گائمی که به دعوت رئیس فدراسیون دعوت شد ، روز اول اخراج شد اما میرزادجانپور و مرندی تا روز آخر در اردو ماندند. سرانجام پس از بررسی های فراوان ، کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت فقط مرندی را در میان این افراد قرار دهد تا به دریافت کنندگان تیم ملی المپیک کمک کند و خط قرمزها به نام میرزاجانپور کشیده شد.

بیشتر بخوانید  علت خشکی واژن چیست؟ | راهکارهای پیشگیری از خشکی واژن و درمان آن +ویدئو

* دلیل برکناری میرزاجانپور و انتخاب شریفی چه بود؟

ولادیمیر آلکنو در کنفرانس مطبوعاتی اخیر در مورد شرایط میرزاجانپور گفت: “من هنوز در مورد پست و بازیکن شک دارم و او میرزاجانپور است.” او بسیار بازیکن است حالت خوبه او در تمام مدت حضورش در ایران لحظه ای مرا فراموش نکرد و مدام در مورد عشقش به تیم ملی صحبت می کرد. “او به شدت آسیب دیده است ، اما حال خوبی دارد ، بنابراین من هنوز نتیجه نگرفته ام.”

با این حال ، او بین مرتضی شریفی و میرزاجانپور تصمیم گرفت فرصتی را به بازیکنی بدهد که مشخصاً اعتقادی به او ندارد و فقط به دلیل برخی توصیه ها در ترکیب تیم قرار دارد. اگر مربی تیم ملی روسیه از شرایط شریفی راضی بود ، قبل از حضور در لیگ ملت ها آن را ترک نمی کرد. در لیگ ملت ها ، شریفی فرصتی برای نشان دادن توانایی های خود پیدا نکرد. س isال این است که اگر روحیه رقابتی آسیب ندیده بود ، آیا شریفی می توانست در المپیک شرکت کند؟

* تجربه ای که می تواند گره ای باشد

شریفی در شرایطی به توکیو سفر کرد که قادر به بازی در لیگ ملت ها نبود و به گفته بیشتر کارشناسان ، امیرحسین اسفندیار عملکرد بهتری از او داشت. اسفندیار که در هفته اول دور جدید تمرینات کنار گذاشته شد و آلکنو بار دیگر بهانه ای به نام “اضافه وزن” برای توجیه تصمیم استفاده کرد. حال س theال این است ، اگر اسفندیار در شرایط مطلوبی نبود ، چرا با تیم به ریمینی اعزام شد؟ اگر در شرایط خوبی بود ، چرا به توکیو سفر نمی کنید؟

بیشتر بخوانید  پیش فروش جدید ایران خودرو آغاز شد+ جدول قیمت

از نظر آماری شریفی در آخرین دیدارهای تیم ملی شرایط خیلی خوبی نداشت. در این شرایط و به نقل از الکنو که گفت میرزادجانپور در فرم کاملی به نظر می رسد ، به نظر می رسد این بازیکن با توجه به اینکه از تجربه بیشتری نسبت به شریفی برخوردار است ، می تواند گزینه بهتری برای همراهی تیم ملی به المپیک باشد.

* چه کسی در تیم ملی تصمیم می گیرد؟

اتخاذ برخی تصمیمات در تیم ملی این روزها باعث تعجب افراد این رشته می شود و هواداران والیبال را بیش از پیش در اظهارات فرهاد گائمی درباره حضور مافیایی در تیم ملی متقاعد می کند. سوال اصلی این است که در واقع چه کسی تصمیم گیرنده تیم ملی است؟

در هر صورت تیم ملی با میلاد عبادی پور ، میثم صالحی و مرتضی شریفی به عنوان سه دریافت کننده به توکیو سفر می کند. مرندی و آرماند صالحی نیز به عنوان دو لیبرال تیم ملی المپیک را همراهی می کنند. در مورد سایر پست های تیم ملی و عملکرد بازیکنانی مانند عابدینی ، شفیع ، وادی و حضرت پور نظرات مختلفی وجود دارد اما ایمان کارشناسان ، افراد منتخب می توانند چهره های تأثیرگذاری در روند دستیابی به نتایج برای تیم ملی ما باشند.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید