بارش و جاری شدن سیل در مناطق مختلف البرز / فعالیت ناپایدار سیستم تا یکشنبه شب + فیلم


آرش بهاروند احمدی ، مدیرکل هواشناسی البرز در مورد آخرین شرایط جوی استان به فارس گفت: “تجزیه و تحلیل آخرین مدل های پیش بینی فعالیت یک سیستم ناپایدار در منطقه البرز مرکزی را نشان می دهد. نسبتاً قوی و غبارآلود ، ساعتی و گاهی رعد و برق شدید ، رعد و برق متناوب.

وی با بیان اینکه امروز آسمان البرز تا حدی ابری همراه با وزش باد و گرد و غبار در برخی از مناطق رگبار و هوا برای گروه های حساس چند ساعته ناسالم است ، تصریح کرد: امروز بالاترین دما در این استان 33 است دما 17 درجه است سانتیگراد ، و حداقل دما 14 متر در ثانیه است.

مدیر عامل هواشناسی البرز گفت: بر اساس آنالیزها و نقشه های پیش بینی شده و تصاویر ماهواره های هوا ، فردا آسمان البرز ابری همراه با وزش باد و گرد و غبار ، رعد و برق و رعد و برق خواهد بود و تا چند ساعت دیگر هوا برای گروه های حساس ناسالم است.

وی دمای فردا را پیش بینی کرد و خاطرنشان کرد: فردا حداکثر دما 34 درجه سانتیگراد ، کمترین دما 19 درجه سانتیگراد و بیشترین وزش باد 14 متر بر ثانیه خواهد بود.

گفتنی است ، باران های سیل آسا در طالحان ، به ویژه در مناطق کوهستانی ، به اوج خود رسیده و جاده های مناطق شهری را آب گرفتگی کرده است.

انتهای پیام / ب


بیشتر بخوانید  اسلام به خلخال بهترین راه برای سفر است

دیدگاهتان را بنویسید