انفجار سیلندرهای گاز پس از سوزاندن محل دفن زباله


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، محمد هادی گین در مورد آخرین جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 16:55 امروز آتش سوزی در یک انبار قطعات پلاستیکی و زباله به بیست و پنجمین آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گزارش شد . آتش سوزی به 5 ایستگاه گسترش یافت ، همراه با 8 وسیله نقلیه عملیاتی و مخازن آب به محل حادثه واقع در بلوار شمالی خیابان سلامی شمالی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه شعله های آتش بیشتر کارگاه را در برگرفت و به سرعت گسترش یافت ، افزود: این صحنه 2500 متر مربع بود که بخشی از آن در قالب قسمت بیرونی و این قسمت به صورت یک سوله بسته ساخته شده بود که با چهار دیوار در اطراف آن احاطه شده بود و در این کارگاه مواد پلاستیکی زباله و سایر مواد تولید می شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: این آتش سوزی گسترده در حوالی سایر کارگاه ها رخ داد و او از سرایت آتش به سایر سوله ها ترس داشت. سرانجام حدود ساعت 19:00 با یک عملیات سریع آتش سوزی خاموش شد.

گین تاکید کرد: از جمله زباله های موجود در محل تعدادی سیلندر 50 کیلوگرمی گاز مایع است که در حین آتش سوزی نشت کرده و کاملاً به آتش کشیده شده است. آتش نشانان قبل از انفجار و یک حادثه سیلندر غیر قابل جبران انجام شد

لازم به ذکر است که در این حادثه هیچ کس آسیب ندید و در نتیجه 20 تن زباله سوزانده شد.

انتهای پیام / n


بیشتر بخوانید  پست توئیتر مشاور امنیت ملی عراق در توافق نامه بغداد و واشنگتن - مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید