رد پیشنهادات شکار وی توسط مدیر باشگاه زوریا



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینمدیر باشگاه اوکراینی زوریا لوگانسک اخبار مربوط به درخواست دو تیم کلوب بروژ از بلژیک و شاختار دونتسک از اوکراین برای جذب مهاجم ایرانی اللهیار صیادمنش را تکذیب کرد.
استانیسلاو اوگانوف ، مدیر باشگاه زوریا نیز در گفتگوی مفصلی درباره شرایط نقل و انتقالات باشگاه ، از الله صیادمنش مهاجم ایرانی نام برد. صیادمنس فنرباغچه را به صورت قرضی برای زوریا ترک کرده و تا نقل و انتقالات زمستانی این فصل در تیم اوکراین خواهد بود.
اوگانوف در پاسخ به این سوال که آیا با عملکرد خوب ماهیگیر قرارداد وی با زوریا تمدید خواهد شد؟ وی گفت: “شما باید این س questionsالات را از باشگاه فنرباغچه بپرسید. از این طریق می توان فهمید که آنها می خواهند قرارداد قرضی اللاهیار را با زوریا تمدید کنند یا می خواهند آن را پس بگیرند. ما نمی دانیم این باشگاه در استانبول چه برنامه ای برای فوتبالیست خود دارد. او به دلیل اینکه قراردادش تا 31 دسامبر اعتبار دارد ، با زوریا تمرین می کند.
مدیر باشگاه زوریا در پاسخ به اخبار علاقه شاختار دونتسک به جذب الاهیار صیادمنش گفت: “ما نامه ای از این باشگاه دریافت نکرده ایم.” ممکن است آنها در پشت صحنه در این مورد صحبت کرده باشند اما برای جذب بازیکن باید نامه ای نوشته شود تا مذاکرات بعدی انجام شود. وقتی آنها می گویند بازیکن می خواهند ، پس این قطعی نیست و فقط یک شایعه است.
“آیا اخبار علاقه باشگاه کلوب بروژ به اللهیار را خوانده اید؟” “چقدر این خبر صحت دارد؟” اوگانوف در پاسخ به این سال ها گفت: “شاید بروژ می خواهد خدا را از فنرباغچه بخرد.” نمی دانم.
وی همچنین درباره احتمال خرید ماهیگیرش در صورت ادامه عملکرد خوب خود در فصل گذشته ، تصریح کرد: همه چیز در فوتبال خیلی سریع در حال تغییر است. ما هنوز وقت زیادی داریم. بازیکنان باید کارهای پیش رو را انجام دهند. من فکر می کنم آنها جدی خواهند بود. انتظار می رود زوریا جدا از لیگ و جام ، در مرحله پلی آف لیگ اروپا نیز آغاز شود. امیدوارم فوتبال در پاییز شگفتی های دلپذیری را برای زوریا رقم بزند.
251256

بیشتر بخوانید  تخلیه اردوگاه های ارتش اوکراین و فرار سربازان / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید