جمعه اردبیل من بر رفع موانع تولید در کشور تأکید کرده ام



به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: “برخی از آنها با پرتاب سنگ به سمت سرمایه گذاران می توانند آنها را از اهداف خود شک و ناامید کنند و دستگاه های مربوطه باید نسبت به این موضوع حساس باشند. نگرش و در جهت سرمایه . “دخالت نمی کند.

وی با اشاره به تعمیرات اساسی کارخانه آهن اسفنجی اردبیل گفت: این دستگاه یک صنعت بسیار اساسی است و با آن بلوک های آهن در اینجا به محصولات پایین دستی تبدیل می شوند. حجم سرمایه گذاری در این پروژه بسیار زیاد و یکصد میلیون است یورو یا سه تریلیون تن برای آن هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه تولید این کارخانه یک میلیون تن آهن قارچ در سال خواهد بود ، افزود: این کارخانه پتانسیل ویژه ای برای توسعه دارد و در فازهای بعدی می تواند به مرکزی برای توزیع ورق های آلیاژ ویژه در منطقه برای صادرات تبدیل شود از طریق تولید بلوک و آلیاژها. “این کارخانه برای هزار نفر در حال ساخت است و سپس حداقل دویست نفر به طور مستقیم مشغول به کار می شوند.

آملی گفت: همچنین در روزهای اخیر مجتمع تولیدی صفحات خورشیدی و تجهیزات نیروگاه های استان اردبیل با ظرفیت 250 مگاوات در فاز اول و ظرفیت نهایی 500 مگاوات ، با 40 میلیون یورو سرمایه گذاری و اشتغال از 200 نفر ، با ساخت این کارخانه و بومی سازی فناوری آغاز شد. “اروپا ظرفیت نیروگاه های خورشیدی این کشور 500 مگاوات در سال در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید  سلفی پر آرایش "ترلان پروانه" در ماشین/ عکس

وی تأکید کرد که همه اینها نویدبخش آینده روشنی برای ملت ما است

حاتب جمعه اردبیل همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به مشکلات عشایر و پرورش دهندگان اظهار داشت: عشایر مرکز تولید کشور هستند و هرگز نباید آنها را به تعویق انداخت ، آنها امروز تحت مشکلات ویرانگر هستند ، هیچ مشکلی وجود ندارد علوفه در تابستان و قیمت در زمستان خوراک بسیار زیاد است و آنها نمی توانند از مزرعه خارج شوند زیرا این شغل اصلی آنها و منبع اصلی درآمد آنها است.

آیت الله آملی گفت: “دولت مردان باید این روزها کار را برای آنها سخت کند ، در غیر این صورت کشور در تهیه برخی کالاهای اساسی با مشکل روبرو خواهد شد.”

وی همچنین گفت: ما به دولت مردان توصیه می كنیم كه در قیمت گندم تجدیدنظر كنند. امروزه به دلیل گرانی جو نسبت به گندم ، گروه هایی كه جو مصرف می كنند به خرید گندم روی آورده اند. این امر با قحطی سالانه تشدید می شود. این امر سبب شده و دولت باید ارز بیشتری را برای واردات گندم هزینه کند و از این پس همان ارز را خرج می کند تا کشاورزان بتوانند بخشی از نیاز گندم را تأمین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل همچنین با اشاره به جلسه اخیر منافقین با سخنرانی برخی از سیاستمداران و مقامات آمریکایی و اروپایی افزود: روس ها در تاریخ ایران منافقین به پولشویی های آمریکایی و اروپایی تبدیل شده اند روس ها ، اما شرط آنها آنها نجیب زاده ها را به سخنرانی در جلسات منافقین دعوت می کنند و بیشتر بودجه مشابه را به آنها باز می گردانند.

بیشتر بخوانید  افتتاح سامانه اسناد فرهنگی ایران با حضور وزیر ارشاد

به گفته وی ، این هفته یک جلسه منزجر کننده مجازی منافقین برگزار شد و متأسفانه گروهی از سیاستمداران و مقامات دولتی از ایالات متحده و اروپا در آن شرکت کردند و عملا ثابت شد که آنها هیچ مشکلی با تروریسم و ​​تروریست ها ندارند ، خون 17000 ایرانی. شهید شدن توسط منافقین برای آنها هیچ ارزشی ندارد و آنها به خاطر پول آماده نقض حیثیت خود هستند.

امام جمعه اردبیل ضمن اشاره به برکات ماه ذی الحجه ، به ویژه روز عرفه و عید قربان در سالروز شهادت حجاج ایرانی در مکه در سال 1987 ، 402 شهید را در این حادثه ذکر کرد. .

.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و نماز جمعه اردبیل

دیدگاهتان را بنویسید