با حاکمیت جهادی مشکلات کشور را حل کنید


به گزارش خبرگزاري فارس از بناب ، حجت الاسلام سيد باكر سيدي در خطبه هاي زيارت سياسي جمعه در شهر بناب ، با بيان اينكه مشكلات كشور با اقدام جهادي قابل حل است ، اظهار داشت: وی اظهار داشت: مشکلات کشور مشکلات غیرقابل حل نیست و اگر تلاش شود با عزم جهادی مسئولان می توان مشکلات را برطرف کرد.

با تأکید بر اینکه رئیس جمهور تازه انتخاب شده باید با انتخاب و تعیین رهبران جهاد به مشکلات مردم رسیدگی کند. وی افزود: با توجه به شناختی که از آیت الله رئیسی تحت مسئولیت رئیس قوه قضائیه داریم و وی با اقدامات جهادی توانسته کارهای زیادی را در این شعبه انجام دهد ، با ادامه همان مسئولیت ریاست جمهوری امیدواریم راه و انتخاب رهبران جهاد و انجام کارها. “جهاد برای حل مشکلات مردم.

در خطبه جمعه موقت شهر بناب ، به احترام روز 26 ژوئیه ، سالگرد تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان ، گفته شده است: جایگاه شورای نگهبان یک موقعیت بسیار جدی و مهم است و دفاع از انقلاب اسلامی است. انتخاباتی که باید برگزار شود.

حجالاسلام سیدی اذعان داشت: “همه این حملات به موضع شورای نگهبان نشان می دهد که جایگاه این شورا مهم و م effectiveثر است و شورای نگهبان مظهر اسلام و جمهوری است.”

وی خاطرنشان کرد: ما باید هوشیار باشیم و تحت تأثیر شر دشمنان قرار نگیریم و اجازه ندهیم به این وضعیت ارزشمند کشور آسیب برسد.

امام جمعه موقت بناب ، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ، با استقبال از فرا رسیدن ایام دهه امامت و ولایت ، بر برگزاری مراسم و جشن های این دهه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید  سیم کارت ناصر حجازی میلیاردی فروخته شد / عکس

انتهای پیام / 60004


دیدگاهتان را بنویسید