عماد روز جمعه یزد: مشکلات دام به دلیل مدیریت ضعیف برخی مسئولان / “آب” مهمترین مشکل در استان یزد است – اخبار یزد – اخبار استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سوار شویدآیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد در آستانه سالروز شهادت امام محمد باکر (ع) و شهادت امام مسلم (ع) گفت: یکی از اقدامات امام باکر (ع) ) قرار بود در مورد مسائل حج به توافق برسند. آنها مسلمانان را در میان همه آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه هر ملتی ویژگی هایی برای پیشرفت دارد و اگر در هر ملتی مشکلی پیش بیاید ، آن ملت به زمین می افتد ، گفت: عدم پیوستن به خیر و منع حکومت بد و بد از جمله مشکلاتی که اگر در جامعه ای وجود داشته باشد ، امت را دچار مشکل می کند.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه وآله) وجود دارد که می فرماید من از ملتی که در آن فقر وجود داشته باشد نمی ترسم زیرا حکومت بد وجود دارد ، زیرا اگر حکومت بد در جامعه ای اتفاق بیفتد ، همه چیز در این جامعه از هم می پاشد. بیرون می ریزد

امام جمعه یزد به مشکلات موجود در مورد خوراک دام اشاره کرد و گفت: این موضوع در کشور ما با سو mis مدیریت جدی روبرو است و مسئولان به همه این موارد توجه نکرده اند و اکنون بحران جدی در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه می توانیم تمام خوراک مورد نیاز حیوانات کشور را تأمین کنیم ، گفت: “اگر برنامه ای داشته باشیم ، می توانیم بالاترین بهره وری را با کمترین مصرف آب از کشاورزی داشته باشیم و مواد اولیه دامی را به طور کامل در کشور تولید کنیم.” کشور.

بیشتر بخوانید  کدام معاملات ارزی از مالیات بر سود سرمایه معاف هستند؟

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: در هر بخشی از اقتصاد ، اگر بی تدبیری انجام شود ، مردم با مشکلات بسیار جدی روبرو خواهند شد و کشور هرگز در این زمینه با پیشرفت روبرو نخواهد شد.

ناصری یزدی به تغییر مدیران و مسئولان در دولت جدید اشاره کرد و افزود: یکی از زمینه هایی که باید اقدامات لازم انجام شود ، انتخاب مدیران است که باید با شایسته سالاری انجام شود.

امام جمعه یزد گفت: افراد شایسته ، توانمند ، دلسوز ، مدیر و مدبر در کشور وجود دارند که اگر به شایسته سالاری توجه کنیم ، استفاده از آنها مشکلات کشور را حل می کند.

وی مسئله آب را برای استان یزد بسیار مهم دانست و گفت: مسئولان باید تدابیر لازم را داشته باشند و به گونه ای رفتار کنند که هم اهالی استان اصفهان و هم مردم یزد به آب دسترسی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: در این حوزه به دلیل گرانی ، کارکنان باید توجه و اقدامات لازم را برای جلوگیری از بروز مشکلات داشته باشند.

ناصری یزدی با اشاره به سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ازدواج جوانان یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در جامعه به آن بپردازیم.

وی با انتقاد از اینکه برخی از والدین امروز به بهانه مهریه های مالی و سنگین ازدواج فرزندان خود را به تعویق می اندازند ، گفت: همه ما وظیفه داریم ازدواج آسان را ترویج دهیم ، ازدواج جوانان را تسریع کنیم.

انتهای پیام / 781 / ز

بیشتر بخوانید  مقام آمریکایی: ما توافق نامه ناقصی با ایران درباره تبادل زندانیان قبول نداریم

دیدگاهتان را بنویسید