معاون رئیس جمهور: بیش از 140،000 واحد برای زندانیان ساخته شده است



محمد بیکر نوبخت روز جمعه در مراسم افتتاح مسجد صافی در رشت اظهار داشت: سدهای بزرگ و خطوط ریلی متعددی که از همدان به تبریز و ارومیه و از آنجا به سنندج به شبکه ریلی ملی متصل می شوند. علاوه بر این ، خط راه آهن چابهار به زاهدان و از آنجا به خاش یکی از پروژه های عظیمی بود که اشتغال ، توسعه و شادی را برای مردم فراهم می کرد.

فرمود: شک نکنید که همه چیز بر خدا پوشیده نیست؛ بسیاری نمی بینند ، یا اگر ببینند ، از آنجا عبور می کنند یا انتقاد می کنند ، زیرا به عمق کار توجه نمی کنند.

معاون رئیس جمهور بهره برداری از پروژه مرمت مسجد صفی رشد یا یکی از پروژه های هویت بخشی مردم در این سرزمین را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: این بنا از نظر تاریخی ، مذهبی و مذهبی از اهمیت زیادی برای مردم رشت برخوردار است و اتمام آن همیشه نگرانی آنها بوده است.

نوبهت تاکید کرد: شاید سایر مساجد این شهر نیاز به کمک داشته باشند که باید برای این موضوع برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه نباید گناهی برای مردم وجود داشته باشد افزود: هر اقدامی که انجام می شود به عهده مسئولان است و باید به حقوق مردم احترام بگذارد.

محمد بیکر نوبخت ، رئیس سازمان برنامه بودجه ، در جریان سفر دو روزه خود به استان گیلان ، در چندین پروژه از جمله زورخانه برای رشد و مرمت مسجد صفی مشارکت دارد.

بیشتر بخوانید  قیمت طلا و سکه صبح امروز ۹ خرداد ۱۴۰۲ مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید