دریافت برنامه 10 کاندیدای احتمالی برای شهرداری تهران



عضو منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با ارزیابی همکاری و مشارکت مردم در تعیین ضوابط انتخاب شهردار تهران ، از دریافت برنامه 10 کاندیدای احتمالی شهردار تهران خبر داد.

مهدی چمران در گفتگو با ایسنا ، وی در تشریح روند انتخاب شهردار تهران گفت: “تعداد 41 نفری كه از طرف اعضا برای شهردار تهران معرفی شده بودند استعفا داده اند و ممكن است تعداد بیشتری وجود داشته باشد. در هر صورت ، کار دشوار است ، برخی از مردم می خواهند به دولت بروند و برخی مسئولیت هایی دارند.

وی افزود: “به عنوان مثال ، هنگامی که برخی از اسامی توسط دوستان ذکر شد ، مانند سردار حاجی زاده ، من گفتم من نمی دانم که آیا آنها می توانند بیایند یا افراد دیگری مانند آقای محبر که به عنوان معاون اول رئیس جمهور معرفی شده بودند ، به سختی می توانند پیدا کردن به شهرداری می رسد. کلیه افراد واجد شرایط انتخاب باید معرفی شوند.

چمران ادامه داد: پس از طی مراحل انتخابات در دوره ششم شورای شهرداری تهران 10 نفر از تعداد باقیمانده برای انتخاب شهردار انتخاب می شوند و در مرحله بعدی 3 نفر و در نهایت یک نفر را انتخاب می کنیم و همه اینها مراحل توسط اعضا رأی می دهند. “این کار نه تنها از طریق یک سری آرا ، بلکه از طریق یک بحث قانع کننده نیز در حال انجام است.

وی تأکید کرد: ما برنامه 10 نفره منتخب شهرداری تهران را درخواست خواهیم کرد و حدود یک هفته به آنها فرصت می دهیم تا برنامه خود را تهیه کرده و همراه با مصاحبه ارائه دهند. در این راه ، ما باید افرادی را که به طور فعال درگیرند و نگران تعیین شاخص ها و پیشنهادهایی هستند ، ارزیابی کنیم. ما بیشتر نگران هستیم و از خدا می خواهیم که کمک کند و همه تلاش خود را می کنیم تا شخصی را برای حرکت و پیشرفت برای شهر و مردم در شهر انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید  فال عطسه چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ | عطسه کردن در ساعات مشخص چه پیامی دارد؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید