محافظه کار به رئیس پیشنهاد می دهد کابینه تلفیقی تشکیل دهد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینحمیدرضا ترگی ، عضو حزب ائتلاف اسلامی ، درباره لزوم استفاده از کابینه سیزدهم متولدین دهه 60 گفت: کابینه و دولت ؛ “فرقی نمی کند دهه شصت باشید یا هفتاد ساله ، اما طبیعتاً متولدین دهه 60 ، که اکنون 40 ساله هستند و از نظر تجربه و تجربه از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، می توانند در این شرایط نقش بسزایی داشته باشند. .

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> آزمون رئیس دشوار با کابینت ها / مدیران جوان از دهه اول؟

وی با اشاره به اولویت کارایی و تجربه در انتخاب کابینه برای عبور از بحران های فعلی ، اظهار داشت: در میان عموم مردم توجه کمی به سن کابینه می شود. یک دستگاه اجرایی موثر ، که ممکن است اعضای مختلف در سنین مختلف را شامل شود ، برای عموم مردم مهم است. عناصر موثری که دارای روحیه جهادی و انقلابی هستند بهترین گزینه برای شرایط فعلی کشور است ، اما بدون شک نسل جوان به ویژه متولدین دهه 60 امروز نیازمند استفاده از قدرت خود در اداره کشور و قدرت ، قدرت و قدرت خود هستند. ، تجربه و خلاقیت می تواند برای کشور مفید باشد.

این فعال سیاسی بنیادگرایی پرسید: “آیا نسل جوان شانه های خود را آماده کرد تا زیر بار مسئولیت های بزرگ کشور قرار بگیرند؟” ، وی گفت: “کابینه در سطح انقلاب برای موفقیت برای افزایش نظری و اجرایی قدرت جوانی همراه با کارایی و نیاز به تجربه و بلوغ در سنین بالا. جوانان برای به عهده گرفتن مسئولیت ها باید مهارت های لازم را کسب کنند و من معتقدم کابینه ای متشکل از جوانان باتجربه و جوان می تواند مفید باشد.

بیشتر بخوانید  از مسجد جامع کوم چه می دانید؟

27215

دیدگاهتان را بنویسید