مومنی: مجیدی با پیروزی در دربی حرف خود را روی صندلی گذاشت / پنالتی زدن برای عبدی خیلی زود بود – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


محمد مومنی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی در مورد دربی پایتخت 96 و برتری استقلال در ضربات پنالتی گفت: مسابقه ای که با ترس و استرس همراه باشد و با احتیاط بیشتری انجام شود بازی خوبی نخواهد بود. در نیمه اول ، تیم ها فقط رویدادهای فوتبالی را که رخ نداده ارزیابی و اظهار نظر کردند. نیمه دوم مخصوصاً در دقایق ابتدایی فعالیت بیشتری برای بازیکنان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس به دنبال استفاده از خطوط مورب عمیق استقلال بود و بیشتر بال های چپ و راست او توپ را در اختیار داشتند و استقلال سعی کرد از کانال های جانبی استفاده کند. طبق تجزیه و تحلیل دو تیم از یکدیگر ، همه خطوط بسته شده و بیشتر بازی در یک سوم میانی است. قدرت ریسک پذیری هر دو تیم کم بود و هر دو می ترسیدند در صورت وارد شدن توپ به دروازه نتوانند جبران کنند.

مهاجم سابق استقلال گفت: بیشتر برنامه ریزی های هر دو تیم بر اساس ضربات آزاد بود و از این نظر استقلال جایگاه بزرگتری نسبت به پرسپولیس به دست آورد. درست است که القاطر به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و این مهمترین و اساسی ترین موقعیت بازی بود اما مهدی گائدی حتی یک گل هم به ثمر نرساند و برخی موقعیت ها را مرادمند و مطهری به دلیل عدم صحت از دست دادند.

مومنی با اشاره به تعویض های خوب مجیدی گفت: حضور مهدی پور در نیمه دوم روند حمله استقلال را بهبود بخشید و این بازیکن با پاس های عمیق برای گائدی و مرادی ، مقیاس ها را به سود آبی ها توزین کرد. این فشار روانی و استرس را برای پرسپولیس ایجاد کرد. دروازه بان ها در پنالتی ها نقش بیشتری داشتند و اشتباهات بازیکنان پرسپولیس بیشتر از استقلال بود. فکر می کنم پنالتی زدن در دربی برای مهدی عبدی خیلی زود بود و گل محمدی باید بیشتر مراقب باشد و از بازیکنان باتجربه تری استفاده کند.

بیشتر بخوانید  ما باید رویکرد جدیدی برای صادرات به بازار عراق در پیش بگیریم

وی با تمجید از عملکرد فرجی در دفاع از پرسپولیس گفت: یکی از کارهای خلاقانه پرسپولیس استفاده از فرجی به جای حسینی بود. سید جلال با وجود تجربه بسیار ارزشمند و به عنوان بازیکن بسیار خوب اما شاید به دلیل سن در درگیری های فردی و جسمی پاشنه آشیل پرسپولیس شد.

مومنی با تأکید بر تأثیر این پیروزی در استقلال گفت: استقلال در دربی به پیروزی رضایت داد و این شرایطی است که فرهاد مجیدی بدون حضور و تأثیر مدیران باشگاه ، حمایت آنها و هیئت مدیره توانست صحبت کند. “استقلال نشان داده است که بدون حضور مدیران باشگاه می تواند نتیجه بگیرد و با حمایت هواداران ، بازیکنان ، کادرفنی و پیشکسوتان به کار خود ادامه می دهد و به کسی احتیاج ندارد. با این پیروزی فرهاد مجیدی نشان داد که مدیران کسانی هستند که از اعتبار و اعتبار باشگاه استفاده کنید و استقلال نیازی به این افراد ندارد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید